Mô tả công việc
POSITION SUMMARY:
Responsible for receiving guests in the most hospitable manner. All guests arriving to the hotel will be welcomed and departing guests fare-welled in the most courteous and friendly manner.
RESPONSIBILITIES:
- At all times well groomed, have a pleasant disposition, greet guests with the most hospitable attitude upon arrival at the hotel, and willing to offer assistance at all times.
- Maintain the entrance and main door area clean and tidy, free of obstacles and ensue that traffic through the driveway is controlled.
- Adhere to guest contact standards at all times.
- Provide current knowledge of the services and facilities offered by the Hotel, in order to provide reliable information to guests.
- Assist guests in and out of taxis and other vehicles and remove baggage from vehicles enabling the Bellboy to escort guests, with baggage, to the Front Desk for check-in.
- Obtain taxis for guests as required and do your best to ensure the guests are not overcharged by taxis by either negotiating with the taxi driver himself, or by cautioning the guest to be on alert.
- Knowledgeable in assisting guests in requests for transport and other information.
- Knowledgeable of the events of the day and of daily Hotel activities.
- Knowledgeable of VIP guests and whenever possible addresses such guests by name.
- Has presence and alerts Security or Guest Service Manager whenever a suspicious looking person or troublemaker is present.
- Keep alert for guest entering and leaving the hotel. Suspect guests (including those engaged in competitor analysis, suspicious looking characters, etc.) should be relayed immediately to the Front Office Manager.
- Conversant with emergency evacuation and fire procedures.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Negotiate
Yêu cầu công việc
ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS:
- Good communication skills.
- Basic English spoken.
EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE:
- High School.
- 1 year experience in guest service or as a Doorman.
Yêu cầu hồ sơ
Là thành phố đáng sống nhất Việt Nam, Đà Nẵng trở thành điểm đến hấp dẫn. Hòa mình vào thiên nhiên hùng vĩ, Khách sạn Danang Golden Bay tự hào là khách sạn đầu tiên tại thành phố biển này sở hữu 949 phòng nghỉ đầy đủ tiện nghi mang dấu ấn vàng. Đến với Danang Golden Bay, khách hàng có thể trải nghiệm hàng loạt tiện ích sang trọng và độc đáo: Bể bơi vô cực lớn nhất được dát vàng 24K Đồ vệ sinh cá nhân và ban công dát vàng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
- Đến với Danang Golden Bay, khách hàng có thể trải nghiệm hàng loạt tiện ích sang trọng và độc đáo: Bể bơi vô cực lớn nhất được dát vàng 24K Đồ vệ sinh cá nhân và ban công dát vàng