Các phòng ban đang tuyển dụng tại Dược Phẩm Tân Bình

Chăm sóc sức khỏe
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
An ninh - Bảo vệ
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Dược Phẩm Tân Bình

Cập nhật 01/01/2025 11:39
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Dược Phẩm Tân Bình
Manager, Marketing
Dược Phẩm Tân Bình
35 việc làm 35 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
SPEED & SPIRIT is what we look for in our candidates, defined by some simple values that inspire us to BE DRIVEN in our performance, BE VIBRANT in our sporting legacy, BE TOGETHER in our team spirit, and BE YOU to let our individual talent and experience shine. Applying for a job at PUMA is easy and all genders are welcome. Simply click APPLY ONLINE and follow the steps to upload your application.

YOUR MISSION:

  • This role is to lead, plan and monitor marketing communications activities in Vietnam to achieve brand and commercial objectives working with the key stakeholders.
  • Drive Southeast Asia initiatives aligned with Global and Glocal brand narrative
  • Lead and implement communication planning strategy within country that aligns with market requirement to support DTC and Wholesale Portfolios
  • Drive key marketing initiatives and implement integrated communication plans to be aligned with Global and Southeast Asia brand narrative and conduct post campaign analysis. Campaigns to engage PUMA Vietnam’s target audience and to drive brand elevation and affinity
  • Develop and implement performance/ sports marketing strategy for Vietnam, including building a portfolio of sports marketing assets with national relevance.
  • Lead and implement sports activations/events to engage PUMA Vietnam’s target audience relating to Performance BU (Football/Basketball/Running) to drive brand visibility and credibility
  • Develop a network and build relations with Media, Personalities and Athletes in Vietnam. Promote the brand’s attractiveness by connecting with early adopters and opinion-leaders with a continuous flow of product stories. Drive brand exposure through effective seeding strategy. Be in tune with latest industry trends as well of updated digital / social media strategy
  • Develop and implement Go-To-Market strategies to help drive traffic and sell-through in DTC channels and drive brand confidence with Key Wholesale Accounts in Vietnam.
  • Effective management of external agencies: To ensure consistent PR coverage in Vietnam. Maintaining good relationship with related Media and PUMA Influencers. To ensure Social media agency has effective/efficient strategies to drive awareness, engagement and conversions of own and earned accounts. Other agencies for successful activations/events

YOUR TALENT:

  • Bachelor degree or higher
  • Functional: Proven Brand marketing and Trade / E-comm marketing experience from international Brand across multiple countries.
  • Industry: preferred sports, lifestyle or fashion
  • Leadership: previous management experience, direct as well as indirect
  • 5-7 years’ experience in overseeing Brand Marketing and E-comm marketing.
  • Strong point of view and executing insight-driven, strategic and measurable brand Marketing programs
  • Creativity & Innovation, initiative & self-motivated, leadership & team player, planning & organizing

PUMA supports over 19,000 employees across 120+ countries. The PUMA Group owns the brand PUMA, Cobra Golf and stichd, and is headquartered in Herzogenaurach, Germany.

PUMA provides equal opportunities for all job applicants, regardless of race, color, religion, national origin, sex, gender identity or expression, sexual orientation, age, or disability. Equality for all is one of the core principles at PUMA and we do not tolerate any form of harassment or discrimination.
Khu vực
Báo cáo

Dược Phẩm Tân Bình
Dược Phẩm Tân Bình Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Ngày 13/12/2010, Công ty Dược phẩm Tâm Bình chính thức được thành lập dưới sự dẫn dắt của dược sĩ, Tổng giám đốc Lê Thị Bình. Ra đời trong bối cảnh thị trường dược cạnh tranh khốc liệt nhưng với khát khao “làm thuốc cứu người” và đặc biệt là cái “Tâm” và “Tầm” của người lãnh đạo tài ba, dược sĩ Lê Thị Bình đã vững tay chèo, đưa Tâm Bình trở thành thương hiệu đông dược uy tín, góp phần vào sự nghiệp chăm sóc sức khỏe cộng đồng.

Sinh ra trong gia đình có truyền thống nghề thuốc lâu đời cùng với vốn kiến thức được đào tạo bài bản tại trường Đại học Dược Hà Nội và 13 năm kinh nghiệm làm việc cho các công ty dược trong, ngoài nước, dược sĩ Lê Thị Bình đã lựa chọn cho mình hướng đi riêng để tìm chỗ đứng và khẳng định thương hiệu. Đó là, khai thác thế mạnh dược liệu có sẵn ở Việt Nam và phát huy bài thuốc cổ phương lâu đời, kết hợp với phương pháp sản xuất hiện đại cho ra đời các sản phẩm chất lượng, được giới chuyên môn đánh giá cao và người dân tin tưởng sử dụng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Thể thao
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • 2010: Công ty được thành lập

Mission

Khai thác thế mạnh dược liệu có sẵn ở Việt Nam và phát huy những bài thuốc cổ phương có từ lâu đời kết hợp với phương pháp sản xuất hiện đại cho ra đời các sản phẩm có quy mô lớn, chất lượng tốt, đồng thời duy trì mức giá cả hợp lý.

Những nghề phổ biến tại Dược Phẩm Tân Bình

Bạn làm việc tại Dược Phẩm Tân Bình? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dược Phẩm Tân Bình

Dược Phẩm Tân Bình

Click để đánh giá