Mô tả công việc
POSITION STATEMENT:
An Assistant Front Office Manager assists in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through check-out.
CORE COMPETENCIES / ROLES AND RESPONSIBILITIES:
As Assistant Front Office Manager, you will assist in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are well-prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through to check-out. An Assistant Front Office Manager is responsible for managing the first impressions of our Guests and therefore, must perform the following tasks to the highest standards
• Assist the Head of department with Team Members performance issues in compliance with company policies and procedures
• Assist the Head of department with recruiting, managing, training and developing the Team Members
• Assist the Head of department with setting departmental objectives, work schedules, budgets, policies, and procedures
• Assist the Front Office Manager to oversee the entire Front Office operation to maintain high standards
• Assist the Front Office Manager to evaluate levels of Guest satisfaction and monitor trends, with a focus on continuous improvement
• Ensure regular and VIP Guests are recognized and that the Front Office department operates with a sales attitude and promotes the hotel brand's loyalty scheme
• Allocate work duties to Supervisor/Team Members
• Maximize room occupancy at best rates and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities.
• Conduct monthly communication meetings, in the absence of the Head of department, and produce minutes.
• Monitor the appearance, standards, and performance of the Department Team Members with an emphasis on training and teamwork
• Have knowledge of the department procedures and standards; ensure the implementation all department procedures and standards
• Have a good understanding and ensure the team understanding of the Hotel’s emergency procedures, Hotel security, fire regulations and all health and safety legislation and ensure implementation of those related to your department
• Carry out any other reasonable task set by the Hotel's Management
Quyền lợi được hưởng
- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance
- Get job-related professional training, opportunities for advancement
- Professional working environment with opportunities to learn and grow
Yêu cầu công việc
Assistant Front Office Managers serving Hilton brands are always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviors, skills, and values that follow:
• 2-3 years of related experience
• 2+ years of management or supervisory experience
• Knowledge of departmental and hotel operations
• Ability to read, write, and speak English language to communicate effectively
• Ability to exercise judgment in evaluating situations and in making sound decisions
• Excellent leadership, interpersonal and communication skills
• Strong organizational, planning and analytic skills
• A passion for delivering exceptional levels of Guest service
• Ability to work under pressure
It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions
• A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable
• Previous experience working in management position in a luxury hotel environment
• Familiar with Property Management Systems; Opera system
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Công nghệ eUp (eUp) là một Công ty Công nghệ hàng đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực cung cấp Giải pháp Học tập. Tới nay, eUp đã cho ra mắt nhiều ứng dụng học tập được hàng triệu triệu người dùng tại Việt Nam và trên toàn Thế giới yêu thích và sử dụng hằng ngày như ứng dụng Từ điển tiếng Nhật Mazii; Từ vựng và Ngữ pháp HeyJapan (https://heyjapan.net/); Từ điển tiếng Trung Hanzii; Đọc báo TODAI; Luyện thi Migii,… và rất nhiều ứng dụng rất thiết thực dành cho các ngôn ngữ khác như tiếng Pháp; Tây Ban Nha;... Với hơn 7 năm trong ngành Công nghệ Giáo dục, eUp luôn nỗ lực không ngừng để thực hiện sứ mệnh giúp hàng triệu triệu người học tiếp cận với hệ thống giải pháp học tập đơn giản, thông minh và tiện ích hơn bao giờ hết.
Tầm nhìn: “Năm 2030 eUp sẽ trở thành Công ty Công nghệ hàng đầu trong lĩnh vực Giải pháp Học tập”. Sứ mệnh: “Đơn giản việc học và dạy. Tiếp bước, xây dựng ước mơ cho triệu triệu người vươn đến đỉnh cao tri thức”. Giá trị cốt lõi: “Tận tâm - Tinh thần đồng đội - Đổi mới và phát triển”. Tại eUp, từng thành viên luôn được sống với triết lý: “Muốn đi nhanh thì đi một mình. Muốn đi xa hãy đi cùng nhau”. Vì vậy, từng nhân sự tại eUp không chỉ được trao các cơ hội để tỏa sáng theo một cách riêng, mà còn được mài dũa để luôn sẵn sàng đương đầu với khó khăn và luôn say “Yes” với mọi vấn đề.