Mô tả công việc
Live Payments is one of Australia's leading payment service providers, servicing thousands of businesses across Australia. We continue to innovate our payment solutions and expand our product offering alongside our industry-leading strategic partners, including Qantas Loyalty and Ingenico.
ROLE AND RESPONSIBILITIES
Live Payments is seeking an experienced QA Lead to join our growing/multi-national team. The QA Lead will ensure that all software products meet company standards for quality and reliability.
Core duties include:
Develops, implements, and manages processes to ensure that products and applications meet required specifications for quality, functionality, and reliability before delivery.
Establishes and defines appropriate quality benchmarks and criteria for products and applications.
Conveys quality benchmarks and criteria to the QA team, software development team, and relevant stakeholders.
Ensures QA team productivity and identifies opportunities for greater efficiency and quality improvement.
Lead QA process improvement initiatives and maintain and continuously improve existing test development processes and practices.
Coordinates product testing processes and may participate in product testing.
Identifies and analyses issues, bugs, defects, and other problems, particularly when problems recur in multiple products; recommends and facilitates solutions to these issues.
Manages QA team on hiring, discipline, performance reviews, and resource allocation.
Enhances testing capabilities guided by standard best practices, policies, and procedures.
Mentor other QA team members and assist them with domain knowledge.
Leads training activities on QA-related topics.
Yêu cầu công việc
University Degree Qualified in a Tech or Business field.
Over 8 years of experience in software testing.
Experience with automated testing frameworks and integrating automated testing into the CI/CD pipeline will be an advantage.
KEY SKILLS
Over 3 years of experience leading quality assurance teams.
Proven ability to develop and implement quality standards effectively.
Extensive testing expertise in the entire software development life cycle and various test cycles, including Regression, Functional, Systems, Stress & Scale, Smoke & Sanity.
Familiarity with QA best practices and methodologies for designing, implementing, and automating processes.
Proficient in aligning testing strategies with business objectives.
Effective in taking ownership of business outcomes and motivating teams to take responsibility for their decisions.
Outstanding communication skills that promote open dialogue and mutual respect among stakeholders.
Quyền lợi được hưởng
Full salary on probation
13th month salary and performance bonus
Annual leave: 14 days/ year + 01 day off for birthday leave
Performance review twice a year
Annual health check and vaccination
Premium Health Care Insurance (covering for spouse and children)
Personal Learning & Career Development Program (15.6 millions VND/ year)
Health Scheme Program
Laptop provided (Macbook/Window)
Free parking, coffee, snacks, etc
Attractive career path
Regular team dinners and team building activities
International and friendly working environment
Công ty Cổ phần Công nghệ eUp (eUp) là một Công ty Công nghệ hàng đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực cung cấp Giải pháp Học tập. Tới nay, eUp đã cho ra mắt nhiều ứng dụng học tập được hàng triệu triệu người dùng tại Việt Nam và trên toàn Thế giới yêu thích và sử dụng hằng ngày như ứng dụng Từ điển tiếng Nhật Mazii; Từ vựng và Ngữ pháp HeyJapan (https://heyjapan.net/); Từ điển tiếng Trung Hanzii; Đọc báo TODAI; Luyện thi Migii,… và rất nhiều ứng dụng rất thiết thực dành cho các ngôn ngữ khác như tiếng Pháp; Tây Ban Nha;... Với hơn 7 năm trong ngành Công nghệ Giáo dục, eUp luôn nỗ lực không ngừng để thực hiện sứ mệnh giúp hàng triệu triệu người học tiếp cận với hệ thống giải pháp học tập đơn giản, thông minh và tiện ích hơn bao giờ hết.
Tầm nhìn: “Năm 2030 eUp sẽ trở thành Công ty Công nghệ hàng đầu trong lĩnh vực Giải pháp Học tập”. Sứ mệnh: “Đơn giản việc học và dạy. Tiếp bước, xây dựng ước mơ cho triệu triệu người vươn đến đỉnh cao tri thức”. Giá trị cốt lõi: “Tận tâm - Tinh thần đồng đội - Đổi mới và phát triển”. Tại eUp, từng thành viên luôn được sống với triết lý: “Muốn đi nhanh thì đi một mình. Muốn đi xa hãy đi cùng nhau”. Vì vậy, từng nhân sự tại eUp không chỉ được trao các cơ hội để tỏa sáng theo một cách riêng, mà còn được mài dũa để luôn sẵn sàng đương đầu với khó khăn và luôn say “Yes” với mọi vấn đề.