Additionally, the General Accountant is responsible for supervising other areas within the Finance Department under the direction of the Chief Accountant and Assistant Director of Finance, including payroll, accounts payable, and general cashiering in accordance with all related local and corporate policies and procedures.
The Accounting Officer structure may vary and responsibilities will be adapted as required.
Maintain harmonious and professional relationship with all departments and Home Office.
Assist Assistant Director of Finance with maintaining the effectiveness of internal controls to safeguard the assets and resources of the hotel.
Direct and supervise the efforts, quality, and timeliness of all aspects of payroll, accounts payable, and general cashiering or other areas as directed by the Assistant Director of Finance and Director of Finance
Assist with the development of the Finance Department staff to aid the future growth of the company.
Assist in other areas of the accounting office as needed.
Assist the Assistant Director of Finance in preparation of all budgets and forecasts.
Good understanding of Month-End Process, including but not limited to preparation of financial statements, accruals and journal entries, maintain reconciliations for all balance sheet accounts in established corporate formats and in accordance with generally accepted accounting principals.Bachelor's degree in Accounting or related field preferred
2-3 years experience in accounting or hospitality accounting
Require knowledge of and the ability to operate computer equipment and excellent Excel and Computer Skills. Sun and Opera Systems knowledge would be ideal and greatly valued
Ability to read, write and speak English
Able to collaborate effectivelyCompetitive salary and benefit package
Excellent Training and Development opportunity
Complimentary Accommodation of other Four Seasons Hotels and Resorts
Complimentary Dry Cleaning for Employee Uniforms
Complimentary Employee Meals
Complimentary Employee transportation from/to Danang city
Four Seasons Resort The Nam Hải chúng tôi là một công ty khách sạn toàn cầu với các thương hiệu đầu ngành được công nhận rộng rãi và truyền thống đổi mới đã phát triển trong suốt lịch sử 50 năm của chúng tôi. Sứ mệnh của chúng tôi là cung cấp lòng hiếu khách đích thực bằng cách tạo ra sự khác biệt trong cuộc sống của những người mà chúng tôi tiếp xúc hàng ngày. Chúng tôi tập trung vào sứ mệnh này để theo đuổi việc trở thành thương hiệu phổ biến nhất trong mọi phân khúc mà chúng tôi phục vụ cho đối tác, khách hàng và chủ sở hữu của mình. Chúng tôi hỗ trợ sứ mệnh và mục tiêu của mình bằng cách tôn trọng các giá trị cốt lõi về văn hóa của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Chúng tôi hỗ trợ sứ mệnh và mục tiêu của mình bằng cách tôn trọng các giá trị cốt lõi về văn hóa của chúng tôi.