Responsibilities:
- Manage, track, and deliver IT support through the IT ticket system while adhering to SLAs.
- Provide technical support and troubleshooting assistance to staff via phone, email, or in person.
- Diagnose, resolve, install, configure, and maintain hardware, software, and network components.
- Collaborate with other functional teams to resolve complex technical issues, ensuring a seamless user experience.
- Responsible for maintaining accurate documentation and records.
- Participate in IT projects as needed.
Qualifications:
- 1+ years of experience in IT Helpdesk or IT support.
- Bachelor’s degree in Information Technology, Computer Science, or a related field.
- Strong understanding of computer hardware, software, networking, and operating systems.
- Extensive experience with Windows, macOS, and Linux installation and configuration.
- Familiarity with ticketing systems for tracking and resolving support requests.
- Understanding of Active Directory structure and processes for managing user accounts
- Skills in troubleshooting and assisting remotely.
- Intermediate-level proficiency in English (speaking and writing).
- Good communication and problem-solving abilities.
Nice to Have:
- Understanding of ITIL frameworks, SLA agreements, and ISMS standards.
- Ability to research and learn new technology.
- Preferred certifications: Microsoft Certified Professional (MCP), Cisco Certified Network Associate (CCNA), LPIC-1: System Administrator (Linux Certification).
Hệ thống Giáo dục Ban Mai được xếp vào Top đầu trong ngành giáo dục Hà Đông, Hà Nội. Trường có cơ sở vật chất tốt, khang trang, hiện đại, hệ thống trang thiết bị đồng bộ, đội ngũ cán bộ giáo viên tài năng, chuyên nghiệp, được đào tạo bài bản, tâm huyết với nghề, yêu trẻ, ... sẽ giúp học sinh có được nền tảng học tập vững chắc để mang lại một tương lai vững bền. Với môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện, chế độ đãi ngộ tốt, chúng tôi luôn mong muốn tìm kiếm những ứng viên tài năng, tâm huyết, yêu nghề và yêu thích môi trường giáo dục để cùng chung tay phát triển Nhà trường.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,