Mô tả công việc
- Providing Food & Beverage Service to customers to experience the best satisfaction.
- Ensure services such as maintaining cleanliness, table setting, customer service, ordering and food setting according to SOP.
- Supervise / direct the work of waiter / waitress to maintain the best service quality.
- Minimize customer complaints by responding promptly to customer complaints and requests.
- Deliver daily briefings and attend other Food and Beverage meetings as required.
- Prepares for service by ensuring the department’s:
• Equipment is clean.
• Requirements for special occasions are ready.
• Outlet is ready for service and guest comfort.
- Carries out effective service by ensuring all ambassadors are aware of their role in:
• Greeting and seating guests.
• Explaining and up-selling daily beverage specials.
• Processing food orders accurately.
• Ensuring payment methods are handled accurately.
• Ensuring working areas are cleaned and re-set quickly.
• Ensuring the outlet / bar is clean.
- Carry out effective beverage service by ensuring:
• Beverages are up-sold and regularly replenished, abiding by alcohol service regulations
• Converse with guests about beverages, advise, take order and serve.
• Making and presenting cocktails
• Conduct spot checks in the bar to ensure proper pouring, cleanliness and stock control
- Facilitating/ Giảng dạy :
• Support facilitators on preparing all materials, equipment, good ordering for practicing class.
Yêu cầu công việc
• At least 01 years of related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
• Good communication and writing skills in English
• Problem solving, motivating, organizational and training abilities.
• Leadership skills
• 4 or 5 star or upscale restaurant experiences are preferred.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Paying insurance 100% on salary
- Telephone allowance (Conditional)
- Meal per shift allowance (Conditional)
- The monthly service fee bonus is based on the company's revenue.
- 13th month salary bonus
- Bonuses for Major Holidays of the Year
- 12 days of leave per year
- Birthday gifts Hospitality
- English training courses according to the standards of EHL Switzerland.
HOTEL ACADEMY SÀI GÒN (VET BY EHL)
Hotel Academy Sài Gòn (VET by EHL) là cơ sở được CityLand Education đầu tư bài bản, chuyên nghiệp ngay tại thành phố Hồ Chí Minh hiện đại, năng động, nhằm nâng cao chất lượng nhân sự ngành khách sạn, du lịch đạt chuẩn quốc tế.
CityLand Education là đơn vị đầu tiên của Việt Nam kết hợp với EHL Group - Tập đoàn giáo dục hàng đầu thế giới cung cấp nhân lực toàn cầu với hơn 25.000 nhà lãnh đạo trong ngành hospitality (5 năm liền xếp hạng số 1 thế giới theo QS World Ranking).
Là ngôi trường duy nhất tại Việt Nam đào tạo nghiệp vụ du lịch khách sạn theo mô hình chuẩn Thụy Sĩ - “cái nôi” của ngành quản trị du lịch - khách sạn trên thế giới, tất cả các khóa học tại Hotel Academy Sài Gòn (VET by EHL) đều được giảng dạy 100% bằng tiếng Anh và được thẩm định, quản lý chất lượng, cấp bằng bởi EHL Group. Đây là bằng cấp quốc tế có giá trị chuyển tiếp lên bậc học cao hơn tại hệ thống EHL trên toàn cầu.
Học viên của Hotel Academy Sài Gòn (VET by EHL) không chỉ được học tập tại môi trường đào tạo chất lượng chuẩn quốc tế mà còn có cơ hội trải nghiệm thực tập tại các khách sạn 5 sao như InterContinental, Regent, Crowne Plaza… giúp học viên có được nền tảng tốt nhất sau khi tốt nghiệp, để trở thành những nhà quản trị du lịch khách sạn chuyên nghiệp trong tương lai.