Mô tả công việc
- Develop and maintain a strong online presence for the F&B outlets through effective digital marketing strategies. This includes managing social media accounts, website content, and work with Digital Marketing regarding to online advertising
- Ensure press materials, image galleries, websites, etc. updated and accurate as well as cooperate with designers.
- Support in monitoring F&B outlets social media channels/ flatform
- Coordinate, and promote events hosted by the F&B outlets, ensuring maximum attendance and positive guest experiences.
- Collaborate with event teams and vendors/ agency to optimize promotional opportunities.
- Support in monitoring F&B outlets social media channels/ flatform
- Create engaging and visually appealing content for various platforms, including social media, email newsletters, and website. Ensure all content aligns with the brand image and messaging.
- Assist in the coordination of marketing activities to leverage reach/ results as directed by Marketing Manager
- Assist in the creation of all marketing materials- (Guest & Internal e.g. Menus, flyers, in-room etc.) and manage the production of all resort and sales team collateral, branding and logos items ensuring all branding and company guidelines are allowed
- Marketing executives are involved in all aspects of marketing, including (but not limited to): planning; brand/product development; e-marketing, SEO and research.
- Conceive and develop effective and intuitive marketing strategies
- Organize and monitor advertising/communication campaigns (social media, TV, etc.), exhibitions and promotional events.
- Need to possess photography and videography skills (if possible)
-Identify and establish partnerships with influencers/ KOLs/ pages, local businesses, and other stakeholders to enhance the F&B outlets 's visibility and reach new audiences.
- Support building a network of Influencer/ KOLs/ KOCs
- Develop and implement loyalty programs to retain existing customers and encourage repeat business. Utilize customer feedback to enhance offerings and improve guest satisfaction.
- Monitor the performance of marketing campaigns, using analytics tools to measure success and identify areas for improvement. Provide regular reports to management.
- Monitor, analyze and communicate PR results on a monthly basis
- Produce and submit PR, Marketing and social media activity report
- Conduct market research and analysis to evaluate trends, brand awareness and competition ventures.
- Initiate and control surveys to assess customer requirements and dedication
- Monitor the progress of campaigns using various metrics and submit performance reports
- Support on property (attend filming and photography - both internal and external, conduct site tours when required)
Quyền lợi được hưởng
• Attractive salary and benefits, full service charge and salary during probation period
• Good opportunity for learning and development
• 12 annual leaves, 8 days off per month
• Duty meal, uniform provided by Company
• Insurances as per law
• Accident Insurances 24/7
• Dormitory for staff (terms and conditions applied)
• Other benefits will be discussed further in the interview
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Business, or a related field.
- Proven experience in marketing roles, preferably within the hospitality or beach club industry.
- Strong understanding of marketing trends, social media platforms, and analytics.
- Excellent communication and interpersonal skills in Vietnamese & English
- At least 2 years of experience in Marketing Executive, preferably in the hotel industry.
- Good communication and personal skills, able to work collaboratively across different departments and groups.
- Friendly, outgoing, positive and passionate about the hospitality industry.
Yêu cầu hồ sơ
ITS GLOBAL là Công ty công nghệ trẻ, làm Outsourcing và Product các dịch vụ phần mềm, công nghệ thông tin thuộc các lĩnh vực: Banking, ví điện tử, quản lý kho, logistic, xây dựng, CRM, tài chính,.... Sau 03 năm phát triển ở Nhật, Công ty có giấy phép kinh doanh tại Việt Nam từ tháng 02/2020, đến nay Công ty đã hoạt động được hơn 1.5 năm, quy mô nhân viên hơn 150 nhân sự. Nhân lực của ITS là team dự án từ Nhật về và các bạn trẻ đã có kinh nghiệm làm việc từ các tập đoàn lớn như FPT, VIN, VIETTEL, SAMSUNG, .... 70% nhân viên của ITS tốt nghiệp từ các trường đại học danh tiếng: Bách Khoa, Bưu chính viễn thông, Công nghệ quốc gia HN, FPT, Ngoại Thương, Kinh tế Quốc dân,.... ITS luôn tạo môi trường để các bạn IT được phát triển bản thân và thử sức. Nhân viên thành công, ITS thành công!
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- ITS GLOBAL được thành lập từ năm 2020.
Mission
Công ty không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review ITS GLOBAL
Mọi người thoải mái, nhiệt tình
Lương trung bình thấp, thấp hơn hẳn thị trường chung. (rw)
Văn phòng đẹp, làm việc có tính tập thể, luôn chỉ bảo nhau, (rw)