Mô tả công việc
- Provide attentive service and adapt to any difficulties guests may face
- Complete the following tasks: - prepare the point of sale and prep area - greet guests and provide waiter service - clean and organize the restaurant and prep area after closing
- Ensure equipment used remains in good condition Communicate and cooperate closely with other departments (kitchen, bar, lobby, banquet, etc.)
- Caring and respecting customers' need
- Ensure that the workplace is always clean, tidy and safe for goods
- Apply hotel security regulations
Quyền lợi được hưởng
• Accommodation provided.
• Duty Meal
• Offered uniform and laundry service for uniform.
• Service Charge
• Joined in the associate activities.
• Joined in the Hotel's training and development programs.
• Offered relocation, home leave allowance.
• Offered 12 vacation days/year.
• Comply with government Public Holidays.
Yêu cầu công việc
- Language skills: fluent in the national language and business English
- Guest oriented, service minded and attention to quality
- Sales acumen
- Dynamic
Yêu cầu hồ sơ
GRAND GOLD HOTEL là khách sạn đẳng cấp 4 sao tọa lạc tại Lô 01 A2.2, đường Hoàng Sa, Q. Sơn Trà, TP. Đà Nẵng. Chỉ mất 10 phút đi bộ là đến bãi biển Mân Thái – Đà Nẵng; một trong những bãi biển đẹp nhất hành tinh theo tạp chí Forbes bình chọn. Khách sạn được thiết kế sang trọng, trang nhã nhưng không kém phần ấm áp; thật sự là một lựa chọn tuyệt vời cho quý khách gần xa khi đến tham quan và công tác tại thành phố Đà Nẵng xinh đẹp.