Việc làm Queen Ann Nha Trang

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Khách sạn Queen Ann Nha Trang
Quản lý kinh doanh tiếp thị
Queen Ann Nha Trang
17 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 26/04/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/05/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa

Mô tả công việc

1. Plans and manages sales calls according to Account Management procedures adhering on an annual, monthly, weekly and daily basis.

2. Handles all enquiries and leads from potential clients that involves meeting, site inspection, entertainment, negotiation and contract writing, attending promotional functions organized by the hotel.

3. Participates in sales activities by identifying potential customers whether from existing or

new accounts, selling through tele-sales or sales calls and participating in hotel sales blitz to develop

new business and follows up.

4. Maintains good relationship and solicits daily room-night production of individual and groups business from the existing and new accounts in order to meet sales targets.

5. Organizes VIP's arrivals, welcomes and provides them with assistance during their stay and in order to meet guest satisfaction.

6. Plans, coordinates and supervises with the help of various departments that clients' specific requirements are adhered to ensure their satisfaction.

7. Keeps two-way communications between clients and hotel, ensuring clients are kept updated with latest development in hotel, and senior management are kept updated on changes in companies, market events, market trends, customer feedback on hotel and competitor activities.

8. Maintains updated records and call results, potentials, productivity, competitive information, rate history, etc. in Smile.

9. Produces daily & weekly productivity reports stating leads, tentative and confirmed bookings and lost business, and corrective actions taken.

10. Accomplishes a set of administrative duties such as attending meeting, handling correspondence related to designated accounts, writing monthly sales activities report, and other duties related to the job function.

11. Performs any other duties assigned by DOS

Quyền lợi được hưởng

Related policies and benefits will be discussed in detail during the interview process

Yêu cầu công việc

- Having deep professional knowledge, ability to analyze and forecast business and personnel situation in the field of Sales Management

- Good negotiation, persuasion and presentation skills

- Ability to analyze reports, decipher budgets and norms.

- Employee management skills.

- Planning, time management and professional training skills

- Ability to make quick and accurate decisions.

- Ability to organize, manage and direct the work.

- Enthusiastic, responsible, under pressure at work.

- Office computers: Powerpoint, Outlook, Excel, Word...

- English communication

Yêu cầu hồ sơ

  • Bổ sung sau khi trúng tuyển
Khu vực
Báo cáo
Khách sạn Queen Ann Nha Trang
Queen Ann Nha Trang Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
100 Trần Phú, Lộc Thọ, Nha Trang

Với thiết kế sang trọng và đẳng cấp cùng các trang thiết bị nhập khẩu 100% từ Châu Âu. Tọa lạc trên cung đường vàng Trần Phú - Thành phố Nha Trang, Khách sạn Queen Ann sở hữu hướng nhìn biển trực diện, chỉ vài bước chân bạn có thể hòa mình với thiên nhiên, biển xanh, cát trắng.
Thật là một nơi lý tưởng để lưu giữ những khoảnh khắc đẹp nhất của kỳ nghỉ với gia đình, bạn bè và một nửa đặc biệt của mình.

 

Những nghề phổ biến tại Queen Ann Nha Trang

Bạn làm việc tại Queen Ann Nha Trang? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Queen Ann Nha Trang

Queen Ann Nha Trang

Click để đánh giá