Các phòng ban đang tuyển dụng tại KHẢI HƯNG CORP

Buôn bán/ Kinh doanh
Nghệ thuật - Thiết kế
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Marketing/ Truyền thông

Việc làm KHẢI HƯNG CORP

Cập nhật 06/02/2025 12:44
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
KHẢI HƯNG CORP
Deputy Branch Manager of Business - Ha Noi Branch
KHẢI HƯNG CORP
90 việc làm 11 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Phó Giám đốc
Ngày đăng tuyển: 26/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. Building and implementing plans

- Setting up, implementing, and monitoring the execution of the operation and expense plan for the unit per year/ in each period as assigned.

- Proposing and implementing solutions to enhance operational efficiency and risk control for the unit.

2. Managing and executing operations of the unit as assigned

- Managing the service delivery to corporate and individual customers: seeking and introducing IVB’s products to customers; Receiving loan / credit granting requests from customers; Appraising credit granting/ disbursement proposals according to regulations; Monitoring and supervising the capital utilization status after loan disbursement

- Managing marketing organization and consulting transactions to customers: capital mobilization product, account management, payment services, card services, ATM, POS, remittance payments for customers, digital banking, foreign exchange activities,... and other service. Promoting and managing business for IVB’s customer segments:

+ Implementing programs to boost sales of IVB’s products and services.

+ Implementing sales promotion program for the sales team.

+ Developing and managing cooperative relationships with partners.

- Managing business activities for customer segments:

+ Managing, monitoring the implementation of business plans for customer segments at the unit.

+ Performing customer management, evaluation, and classification.

- Ensuring the quality and efficiency of business activities, compliance with relevant regulations and processes:

+ Credit granting:

- Proposing/ managing the credit granting to ensure efficiency and compliance with regulations.

- Timely detecting and preventing risks and fraud in credit files of customers.

- Coordinating with relevant units in handling problematic debt recovery/ overdue loan of customers at the unit.

+ Other products and services: marketing, customer management, customer care according to regulations.

- Building, protecting the reputation, and developing the brand image of IVB with customers, partners, and relevant agencies.

3. Human resources management

- Participating in selecting and training employees, building and developing a successor human resources team.

- Assigning tasks, setting targets, guiding, and evaluating the working performance for employees.

- Proposing personnel arrangement suitable with their capabilities.

- Organizing, managing, coordinating to implement other general administration and human resources tasks for all employees of the Unit within the scope of authorization.

4. Others

- Periodically/ ad-hoc reporting as required.

- Performing other tasks as assigned by Branch manager/ BOEs.

Yêu Cầu Công Việc

1.   Knowledge, professional experience

- Graduated from University or above in Economics, Finance, Banking, Business Administration, or related fields.

- Legal knowledge related to banking operations, compliance control and anti-money laundering according to the Bank’s regulations.

- Knowledge of credit risk management and other operational risks, finance analysis, credit/ assets appraisal.

- Knowledge of IVB’s products and services.

- Minimum of 05 years’ experience in credit institutions with at least 02 years in equivalent management positions.

2.   Skills

- Leadership and negotiation  skills

- Problem solving and decision-making skills

- Business strategic management skills

- Sales, market and customer development skills

3.   Other requirements

- English: at least from TOEIC 600.

- Male is preferable

- Matching with regulatory criteria for prevention of money laundering, terrorist financing, and financing of proliferation financing of weapons of mass destruction.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
88 Hai Bà Trưng

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nam
  • Độ tuổi: 35 - 44
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

KHẢI HƯNG CORP
KHẢI HƯNG CORP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 5 đường số 10, phường Thảo Điền, Quận 2

Công ty cổ phần đầu tư và phát triển BĐS Khải Hưng (Khải Hưng Corp) được thành lập và phát triển với đội ngũ ban lãnh đạo và nhân sự có kinh nghiệm nhiều năm trong lĩnh vực bất động sản. Với chiến lược phù hợp và tư duy quản trị đúng đắn cùng tinh thần đoàn kết, nổ lực của toàn công ty, thương hiệu Khải Hưng ngày càng được khẳng định vững chắc trên thị trường trong nước cũng như tại nước ngoài. Để đáp ứng nhu cầu phát triển ngày càng lớn mạnh, Khải Hưng Corp đã không ngừng phát triển hệ thống sàn quy mô, chuyên nghiệp và một đội ngũ nhân sự có phẩm chất tốt, được đào tạo thường xuyên, từ đó mang đến những sản phẩm chất lượng, phù hợp với hàng ngàn khách hàng của công ty với sự hài lòng cao.

Theo chiến lược phát triển trong những năm tới, Khải Hưng Corp tiếp tục định hướng sự phát triển hệ thống bán hàng ngày một quy mô, chuyên nghiệp, chất lượng và là đối tác tin cậy của Chủ Đầu Tư. Thông qua việc ưu tiên khai thác những thế mạnh và năng lực cốt lõi sẵn có để mở rộng hợp tác đầu tư, phát triển dự án, cam kết mang lại những giá trị tốt đẹp cho đối tác và khách hàng.

Chúng tôi nhận thức rằng để thành công bên cạnh những chiến lược đúng đắn thì việc trân trọng giá trị đạo đức, uy tín và có trách nhiệm với khách hàng và đối tác là những giá trị cốt lõi , là nền tảng phát triển bền vững của công ty. Với lòng quyết tâm và sự nổ lực không ngừng của tập thể càn bộ nhân viên, Khải Hưng Corp cam kết sẽ luôn đem đến cho khách hàng và đối tác sự tin tưởng tuyệt đối và sự hài lòng cao nhất.

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.

Các hoạt động ngoại khóa

  •  Du lịch hàng năm,
  • year end party,
  • team building…

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2011

Mission

Bất Động Sản Khải Hưng Land quan niệm sự phát triển bền vững của doanh nghiệp phải dựa trên lợi ích hài hòa của tất cả các bên: Khách hàng – Nhân viên – Cổ đông nhằm thúc đẩy thị trường bất động sản phát triển và tạo ra lợi ích cho cộng đồng.

Những nghề phổ biến tại KHẢI HƯNG CORP

Bạn làm việc tại KHẢI HƯNG CORP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KHẢI HƯNG CORP

KHẢI HƯNG CORP

Click để đánh giá