New World Saigon Hotel ★ 4.0

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại New World Saigon Hotel

Du lịch, khách sạn
Lao động có tay nghề và sản xuất
Công nghệ thông tin
Dịch vụ khách hàng
Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông

Việc làm New World Saigon Hotel

Cập nhật 06/01/2025 23:34
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
New World Saigon Hotel
Bell Captain
New World Saigon Hotel 4.0★
4 đánh giá 70 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 22/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Đồng Hới - Quảng Bình

Mô tả công việc

  • Ensure that all guest’s baggage are received and delivered upon arrival and departure even for baggage storage pertaining to the procedure laid down in the Inter-Continental Hotels & Resorts Front Office Manual​
  • Be thoroughly aware of arrivals and departures of each day with emphasis on VIP’s, Priority Club Members, groups and crew movements.​
  • To work closely with Guest Relations Officer to ensure baggage for VIP’s, Priority Club Members are delivered promptly​
  • To assist the Doorman and supervise on traffic control along the driveway during peak hours​
  • Conducts daily briefing and to ensure that all uniform service staff are kept up to date, properly instructed and that all staff are properly dressed, neat and clean before start of duty. Similarly, staff appearance should remain clean, smart and tidy at all times.​
  • Be responsible for training Bellman, Parking Valets and Doorman, in their respective jobs (by identifying training needs)​
  • Ensure that all staff are fully informed and knowledgeable on hotel facilities and its surrounding areas​
  • Ensure that the surrounding areas at the lobby level and main entrance are clean​
  • Supervise the Parking Valets in handling guests’ vehicles properly​
  • Prepare newspaper orders and co-ordinates with news vendor for early delivery. Supervises Bellman for newspaper delivery​
  • Must be fully conversant with emergency evacuation and fire procedures and ensuring all uniformed staff are aware of these procedures​
  • ​Supervision and completion of assigned tasks/errands as per the hotel/guest instructions in pertaining to guest luggage management.​​

Quyền lợi được hưởng

At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws

We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.​

Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.​

True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests ​

True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay​

True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs​

True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner​

There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.​

Yêu cầu công việc

  • 1 year experience in concierge / customer service, or an equivalent combination of education and experience. ​
  • High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent​

Yêu cầu hồ sơ

Send your application via hoteljob.vn 
Khu vực
Báo cáo

New World Saigon Hotel
New World Saigon Hotel Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
76 Đường Lê Lai, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

New World Hotel Sài Gòn được khởi công xây dựng từ năm 1991 và chính thức khai trương vào ngày 8/10/1994. Cho đến nay, khách sạn đã có gần 30 năm hoạt động với nhiều thành tích đáng nể. Trong đó, New World từng là nơi đón tiếp nhiều nhân vật tầm cỡ thế giới. Có thể kể đến những vị cựu Tổng thống Mỹ như: George W.H. Bush năm 1995, Clinton năm 2000, George W.Bush năm 2006… 

Sau 5 năm không ngừng hoàn thiện và phát triển, New World Sài Gòn đã được Tổng cục Du Lịch Việt Nam công nhận là khách sạn 5 sao vào ngày 25/2/1999. Đến ngày 25/10/2010, khách sạn chính thức được đổi tên thành The New World Saigon Hotel cùng logo là hình quả dâu tằm. Đây là hình ảnh tượng trưng cho văn hóa phục vụ, lòng mến khách của phương Đông hiện đại.


Review New World Saigon Hotel

4.0
4 review

07/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc thoải mái thân thiện, phúc lợi tốt

20/10/2023
Trưởng phòng sales tại Hồ Chí Minh

Giám đốc bán hàng

20/10/2023
Trưởng phòng sales tại Hồ Chí Minh

Giám đốc bán hàng

Những nghề phổ biến tại New World Saigon Hotel

Bạn làm việc tại New World Saigon Hotel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo New World Saigon Hotel

New World Saigon Hotel

Click để đánh giá