Job Descriptions:
Take responsibility for product marketing and application training for dealers and customers, including modality products, such as CT, MRI and console software.
Application training
· Conducting application training for internal side, Healthcare Professionals & Distributors in the proper use of our products at the installation period.
· Providing after-sale service related to the use manual if customers have difficulty.
Product Marketing:
· Analyzing demand of stakeholders to identify opportunities, determines product requirements and inform marketing strategies.
· Gathering and analyzing marketplace trends and customers, competitors’ data.
· Coordinating with Medical Marketing Leader/ Product Assistant Manager/ Business Manager to develop and implement a comprehensive marketing plans and strategies.
Preparation marketing Materials
· Creating the marketing materials such as presentation, video, leaflet… which based on the official information from HQ or other parties to support sales & Marketing in promoting and selling products.
· Preparing or translating technical documents from English to Vietnamese.
Any other assigned job duties as per assigned by the management.
Job Requirements:
· Bachelor’s degree (or equivalent) in business administration, or related field. Medical/ biotechnology/ radiography/ medical imaging background is a plus point.
· Have +5 experience-year working in medical equipment Business. Experience in Radiology field is a plus point.
· Good at listening and mutual communication skill in English.
· Good at critical-thinking and problem-solving skills.
· Ability to act with integrity, professionalism, and confidentiality.
· Possessing a strong sense of ownership and being accountable for missions, overcome challenges and difficulties to pursue the final goals.
· Ability to generate ideas/ initiatives/innovations that create value and improve processes instead of just following the previous way.
· Great ability to work with internal and external stakeholders to maintain positive relationships by managing their expectations as well as the desired outcome appropriately is known.
· Willingness and ability to travel.
Ngân hàng Liên doanh Việt - Nga (VRB) là liên doanh giữa hai Ngân hàng hàng đầu của hai nước Việt Nam và Liên bang nga là Ngân hàng Đầu tư và Phát triển Việt Nam (BIDV) và Ngân hàng VTB (trước là Ngân hàng Ngoại thương Nga Vneshtorgbank) với mức góp vốn điều lệ ngang nhau.
Chính thức được thành lập vào ngày 19/11/2006, VRB ra đời là kết quả của sự hợp tác về mặt kinh tế giữa Chính Phủ và Ngân hàng Trung ương của hai nước, mở ra cơ hội hợp tác giữa hai nền kinh tế, hai hệ thống tài chính. VRB đã vinh dự được đón Chủ tịch nước Nguyễn Minh Triết và Tổng thống Liên bang Nga Vladimir V. Putin đến thăm nhân ngày khai trương.
Mục tiêu hoạt động:
- Là ngân hàng thương mại kinh doanh đa năng theo mô hình ngân hàng hiện đại với nguyên tắc phát triển bền vững, an toàn, hiệu quả và hội nhập. Đáp ứng đầy đủ các chỉ số an toàn trong hoạt động ngân hàng theo thông lệ quốc tế.
- Là ngân hàng hàng đầu trong việc cung cấp dịch vụ tài chính ngân hàng, tài trợ vốn và thanh toán cho các hoạt động trao đổi thương mại và đầu tư giữa hai nước Việt Nam – Liên Bang Nga.
Cam kết của VRB hướng tới khách hàng:
Đem lại sự tiện lợi để khách hàng tiếp cận với nguồn vốn, sản phẩm, dịch vụ của Ngân hàng; luôn hướng tới mục tiêu gia tăng giá trị, hiệu quả kinh doanh cho khách hàng và ngân hàng.
Đảm bảo: “Kết nối thành công, đồng hành phát triển”.
Review VRB
Nhân viên kế toán
Môi trường làm việc tốt cho sinh viên mới ra trường
Đồng nghiệp tốt, quản lý tồi