Việc làm Oriental Saigon

Cập nhật 22/09/2024 14:55
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Oriental Saigon
Group Total Rewards Officer
Oriental Saigon
52 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

1. HRMS Operations & Maintenance (40%)

  • Oversee and support the performance of HRMS at the subsidiary level.
  • Compile issues arising from the HRMS during usage and collaborate with the technical team to propose solutions.
  • Collect user feedback to improve and optimize the system.

2. Data Analysis & Reporting (30%)

  • Ensure data accuracy and consistency across the Human Resource Management System (HRMS).
  • Collect, analyze, and interpret HR data to identify trends and patterns.
  • Generate insightful HR reports that support HR strategic decision-making process: including employee lifecycle, recruitment efficiencies, turnover rates, performance management, etc…

3. C&B Operation (30%)

  • In charge of salary calculation and disbursement.
  • Accurately calculate monthly PIT and annual PIT finalization in compliance with the law.
  • Follow up monthly SHUI calculation, declaration & payment, reconciliation with Payroll, and SHUI report.
  • Update the current policies (Working time policy...) and procedures (leave/overtime submission procedures…) to make sure that all the C&B policies are competitive and in compliance with legal requirements/Company's strategies.

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 1-2 years of work experience in the field of human resources. 
  • Knowledge: 
    • University degree related to Human Resource Management or related fields
    • Relevant certifications in data research skills are a big plus.
  • Technical skills:
    • Data analysis & reporting.
    • Proficiency in HR software systems and Microsoft Office Suite.
    • Fluency in both English and Vietnamese.
  • Interpersonal skills:
    • Proactive: always ready to take on tasks and complete work without needing reminders.
    • Flexible: ability to adapt to situations and changes quickly. 
    • Collaborative: ability to work in a team and coordinate well with colleagues. 
    • HR Service mindset: Be approachable, helpful, and professional while interacting with employees and focusing on finding solutions to their needs.

*** Only shortlisted candidates will be contacted ***

Địa điểm làm việc

Hà Nội
Số nhà 21, Ngõ 2 Lê Văn Hưu, Ngô Thì Nhậm, Hai Bà Trưng, Hà Nội, Vietnam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Oriental Saigon
Oriental Saigon Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
G1619 The Manor Officetel, 91 Nguyễn Hữu Cảnh , Phường 22, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Công ty TNHH Sài Gòn Phương Đông ( ORIENTAL SAIGON ) là hệ thống gồm 3 nhà hàng:
- NHÀ HÀNG OPUS SAIGON
- NHÀ HÀNG MANDARINE
- NHÀ HÀNG HỘI AN SENSE
Phân bố tập trung ở khu vực trung tâm thành phố, chúng tôi luôn trân quý những giá trị truyền thống và tinh hoa văn hóa dân tộc. Điều này được thể hiện qua mỗi khía cạnh của không gian, văn hóa, ẩm thực từ phong cách trang trí nội thất nhà hàng cho đến cách bày trí món ăn một cách tinh tế và nghệ thuật.
Hướng tới sẽ mở thêm nhiều chi nhánh cả trong và ngoài nước, nhu cầu tuyển dụng nhân sự của ORIENTAL SAIGON là thường xuyên và liên tục, không ngừng tìm kiếm nhân sự có đủ khả năng đáp ứng yêu cầu công việc.

Những nghề phổ biến tại Oriental Saigon

Bạn làm việc tại Oriental Saigon? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Oriental Saigon

Oriental Saigon

Click để đánh giá