Mô tả công việc
Key Responsibilities:
Client Communication:
Assist in managing relationships with Japanese- speaking clients and address inquiries.
Provide basic support on IT products and services.
Sales Support:
Conduct market research to identify new leads and business opportunities.
Help prepare sales proposals, quotes, and presentations.
Coordination and Reporting:
Collaborate with internal teams to meet client needs.
Track sales activities and provide regular progress reports.
Learning and Development:
Participate in training to enhance product knowledge and sales skills.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Education: Bachelor&039;s degree in Business, IT, or a related field (or equivalent practical experience).
Technical Knowledge: Basic understanding of IT concepts and software solutions (training will be provided).
Language Skills: Proficiency in Japanese (JLPT N2 or above) and English (both written and spoken).
Skills:
Ability to build rapport with clients and understand their needs.
Strong communication and interpersonal skills.
Self- motivated, eager to learn, and capable of working independently or in a team.
Experience: Fresh graduates or candidates with up to 1 year of relevant experience are welcome to apply.
Quyền lợi
Compensation & Benefits
Work performance review 2 times/ year (in April and October);
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Yearly company trip and year- end party, quarterly team building and weekly eating together; English- Japanese Club, Sports Clubs;
Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
01 day remote work; A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees;
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting- edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 00:20:02
Khách sạn Sofitel Sài Gòn Plaza là khách sạn 5 sao sang trọng và nổi tiếng nhất Sài Gòn với 286 phòng được nâng cấp mới.
Tọa lạc tại khu vực yên tĩnh trên đại lộ lịch sử Lê Duẩn với hàng cây xanh rợp bóng mát. Nơi đây cũng là trái tim của Thành Phố Hồ Chí Minh về thương mại, văn hoá và mua sắm.
Sofitel Saigon Plaza mang đến cho khách hàng một không gian đậm chất Pháp với sự lãng mạn cổ điển pha lẫn nét thanh lịch hiện đại. Hãy cảm nhận một linh hồn Pháp thuần khiết giữa lòng Sài Gòn tấp nập. Chiêm ngưỡng sự hòa quyện hoàn hảo, tinh túy của hai nền văn hóa Việt và Pháp trong từng thiết kế của khách sạn. Bắt đầu từ sảnh đón khách, phòng khách , các phòng hội họp…..Khách hàng đều có thể cảm nhận được nét thanh lịch Pháp và đâu đó cũng thấp thoáng nét văn hoá đậm chất Việt.
Ngoài ra, trải nghiệm ẩm thực Pháp cũng không thể nào thiếu trong kỳ nghỉ của quý khách tại Sofitel Saigon Plaza. Nhà hàng LE17 Bistro, toạ lạc tại tầng 2, sẽ mang đến những trải nghiệm ẩm thực theo phong cách Pháp chuẩn mực với những món ăn của vùng Provence đích thực. Những dịch vụ đẳng cấp khác cũng không thể thiếu trong kỳ nghỉ của quý khách như: hồ bơi tầng thượng, phòng tập thể dục với các trang thiết bị mới và hiện đại nhất, đặc biệt trung tâm chăm sóc sức khoẻ RESET vơi các phương pháp trị liệu và phục hồi sức khoẻ mới lạ chỉ duy nhất có tại Sofitel Saigon Plaza.