Mô tả công việc
1. Contribute to the development and execution of the segment strategy plan and take a lead in defining, and owning, the specific implications for the country.
2. Develop and maintain a high level of project customer intimacy by cultivating strong relationships with the technical teams at strategic independent and other nominated key accounts within the segments across the country.
3. Co-operate with RD&I, QA & production teams to ensure all products of AkzoNobel (especially project portfolio) meet up-to-dated testing requirements/ newly-announced quality standards quality standards (Ministry of Construction & Ministry of Industry & Trade) which enable to win mega & S&M projects and competitive advantage vs competitors.
4. Work closely with Sales Team (retail & project) & Functional Teams to align on the commercial quality processes (excluding technical service) geared towards achievement of the segment financial and non-financial deliverables and robust control on quality management both Akzo & non Akzo sites.
5. Work closely with Asian Commercial Quality Team to align on the global/ regional commercial quality processes (excluding technical service) geared towards achievement of quality improvement & process robustness which much support to gain customer confidence on AkzoNobel quality & services.
6. Ensure that the product pipeline is managed effectively to efficiently deliver on committed dates as well as ensuring risks are managed to avoid negative market feedback.
7. Drive and coordinate for a robust value engineering pipeline based on future projected business that will deliver ongoing improvements in margins.
8. Ensure that the technical service team inputs fully and effectively to key supporting processes, e.g. CRM database accuracy in integrated business planning (IBP), opportunity management in the sales process and claims management process (RFW).
9. Control & ensure data integrity and accuracy for management team decision making process through IBP & CRM.
Yêu cầu công việc
1. Knowledge & Skills - preferred but not essential
2. Knowledge & Work Experience - referred Paints & Coatings industry, any B2B industry environment, customer / segment profiling, 3-5 years of work experience in technical services or quality control
3. Minimum Bachelor Degree in chemical engineering, chemistry or related field. Masters of Science in related field and/or business administration will be a strong preference
4. Skills - Leadership, managerial skills, stakeholder management, decision making, creating value propositions, communication and presentation, commercial and business acumen, basic understanding of financial concepts related to sales and cost to serve
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Giới thiệu về Giải pháp STYL Hãy đón đầu làn sóng Công nghiệp 4.0! Tham gia STYL Solutions đi đầu trong việc sử dụng công nghệ Fintech và IoT để chuyển đổi thành phố/quốc gia thông minh. Có trụ sở chính tại Singapore với trung tâm R&D tại Việt Nam, STYL Solutions thiết kế, phát triển và cung cấp phần cứng, phần mềm và các giải pháp tích hợp cho các ứng dụng trong thanh toán, quản lý khách hàng thân thiết, theo dõi vị trí, vận hành tự phục vụ, đo từ xa. Phạm vi phân khúc thị trường của chúng tôi mở rộng từ dịch vụ tài chính, bán lẻ, vận tải công cộng, giáo dục đến thị trường dịch vụ xã hội ở Singapore và Nam Á Thái Bình Dương.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Hoạt động thiện nguyện
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- STYL Solutions được thành lập vào năm 2008, áp dụng các công nghệ Cao cấp để cung cấp các giải pháp cải thiện phong cách sống của con người.
Mission
- Tầm nhìn của chúng tôi là sử dụng Fintech và IoT để tạo ra các thành phố thông minh và hiệu quả nhằm nâng cao Chất lượng cuộc sống thông qua cuộc sống tiện lợi và lành mạnh hơn. Chúng tôi đang tìm kiếm thành viên có kinh nghiệm và đam mê để tham gia vào nhóm của chúng tôi trong việc xây dựng các ứng dụng cấp doanh nghiệp, có hiệu suất cao, có thể mở rộng cho khách hàng của chúng tôi.
- STYL Solutions áp dụng công nghệ NFC và Không tiếp xúc để cung cấp các giải pháp cải thiện phong cách sống của con người. Chúng tôi đang mở rộng đội ngũ Phần mềm và Hệ thống tại Việt Nam và tìm kiếm những nhân viên sáng tạo và trung thực để biến mọi thứ thành hiện thực không chỉ cho chính Nhóm của chúng tôi mà còn cho xã hội mà chúng tôi đang sống.
Review STYL Solutions Vietnam
Phỏng vấn thì thì hỏi mọi thứ trên đời khó dễ để hạ level của bạn xuống, vô làm thực tế thì giao task như nhau không phân cấp độ (rv)
Cty lương cũng tạm ok, thấy cũng hơi cao so với mặt bằng chung, ai vào deal cao chắc sẽ được (rv)
Có hầm gửi xe, có cơm trưa. Trang bị thiết bị hiện đại (IT)