CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel ★ 3.0

Lâm Đồng
1.000 - 5.000 nhân viên
Bưu chính viễn thông
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

Công nghệ thông tin
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Hành chính
Ngân hàng
Xây dựng
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông

Việc làm CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

Cập nhật 17/12/2024 20:12
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI
Scrum Master (40000700)
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

Enable Delivery Agility through highly mature Scrum adoption at teams, initiative, and/or wider organization

Key Accountabilities (1)
Enabling Agility

  • Coach teams in self-management & cross-functionality.
  • Help teams to focus on creating high-value increments that meet the Definition of Done (DoD).
  • Train & coach Product Owners with techniques for effective Product Goal definition, Product Backlog management, release planning, that maximize business value.
  • Train & coach teams, initiatives & stakeholders to apply empirical approach, incremental & iterative development, lean thinking, Scrum values.
  • Plan, train, coach, implement, improve Scrum adoption for initiative and/or wider organization
  • Ensure Scrum events take place, positive & productive within timebox.

Key Accountabilities (2)
Enabling Performance

  • Adopt appropriate stances for teams: Trainer, Mentor, Coach, Leader, Facilitator, Manager, Change Agent.
  • Help teams to improve effectiveness, efficiency & practices via Scrum, e.g., maturity assessment, improvement plans, training & coaching activities.
  • Cause the removal of impediments to teams’ progress.
  • Train, coach managers on empowering people, enabling & nurturing self-managing & high performing teams.
  • Train, coach teams to use Agile tools, e.g., Jira, Confluence, Miro, Trello.

Key Accountabilities (3)
Enabling Outcomes

  • Train & coach to help teams, initiative, and/or wider organization to apply evidence-based management (EBM)

Key Relationships - Direct Manager
Director, Agile Transformation

Key Relationships - Direct Reports
N/A

Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams in Transformation Office, Digital Office, and relevant departments, divisions in TCB

Key Relationships - External Stakeholders
Partners / vendors providing professional services

Success Profile - Qualification and Experiences
  • Bachelor or higher degree in Banking, Finance, Technology, Business Administration, Information technology or related disciplines.
  • Professional Scrum certificates, e.g., A-CSM or PSM II. Others like PMP, PMI-ACP, Lean, Six Sigma, Agile Project Management, is a plus.
  • 5 years of experience in corporate, preferably banking or fin-tech organization.
  • Experienced in training, coaching Scrum for teams.
  • Experienced in training, coaching, mentoring different roles, e.g., Product Owner, Designer, Developer, Tester, Manager.
  • Be team player, a servant leader with strong facilitation, conflict resolution, communication, motivation, interpersonal skills.
  • Familiar with engineering best practices (e.g., TDD, ATDD, CICD, automation)
  • Familiar with common tools, e.g., Jira, Confluence, Bitbucket, Jenkins, SonarQ.
Khu vực
Báo cáo

TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI
CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 39, đường Hùng Vương, Phường 9, Thành phố Đà Lạt, Tỉnh Lâm Đồng, Việt Nam

TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI thuộc top 15 doanh nghiệp viễn thông phát triển nhanh nhất thế giới. Xếp thứ 28 trên top 150 nhà mạng có giá trị nhất thế giới, với giá trị thương hiệu đạt 5,8 tỷ USD, đứng số 1 tại Đông Nam Á và thứ 9 tại Châu Á. Chứng nhận “Best in Test” từ Công ty đo kiểm viễn thông hàng đầu thế giới Umlaut 2020. Giải Bạc sản phẩm viễn thông mới xuất sắc nhất của giải thưởng Kinh doanh quốc tế 2020 cho gói data siêu tốc ST15K. Nhà cung cấp dịch vụ của năm tại các thị trường đang phát triển năm 2009 và Nhà cung cấp dịch vụ data di động tốt nhất Việt Nam – 2019 (Frost & Sullivan). Giải bạc hạng mục "Dịch vụ khách hàng mới của năm“ trong hệ thống giải thưởng quốc tế Stevie Awards 2014 cho Dịch vụ tổng đài tiếng dân tộc.


Review CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

3.0
1 review

04/10/2024
Nhân viên tại Lâm Đồng

Mức lương thấp, môi trường làm việc chưa tốt

Những nghề phổ biến tại CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

Bạn làm việc tại CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

Click để đánh giá