Mô tả công việc
Conversion optimization may be achieved by A/B testing, ad generation, and landing page strategy.
Manage and supervise paid marketing tools, software, and tracking platforms.
Look for innovative ways to improve campaigns and generate growth, such as testing new ad text, channels, tactics, approaches, and technologies.
Execute internal SEM reports and analyses to provide actionable insights and optimization recommendations.
Proactive management of all paid marketing programs to ensure that company objectives and key KPIs are reached while remaining under budget.
Manage and optimize a monthly advertising budget of at least 500.000.000 Million VND /Per month across multiple channels including Facebook, Google.
Create, launch, manage, and optimize PPC marketing programs such as paid search, display, retargeting, e- commerce, Google Shopping, and affiliate marketing.
Lead all SEM marketing strategies with an emphasis on optimization, CPC reduction, and growth.
Provide Data Analysis and Google Trends for daily campaigns.
Yêu cầu công việc
Strong quantitative & analytical skill
Previous experience in Google AdWords across Display and Affiliate advertising
Minimum 1 year’s experience in a combination of paid search, display, social & programmatic media, particularly in driving e- commerce sales would be advantageous.
Deep knowledge of digital media performance marketing, Facebook commerce catalog, and feed product data.
Experience optimizing media budget/campaigns towards retail metrics and/or Audience or Customer Data Platforms to optimize media spending.
Experience in developing Tiktok.
Excellent English reading and writing skills.
Analytical skills to monitor and evaluate campaign performance, providing actionable insights.
Have experience running ads in global ads is a plus
Ability to develop, execute, and optimize advertising campaigns to achieve high performance.
Education: Bachelor’s degree in Marketing, Business, or related field.
Language: English: reading, writing.
Quyền lợi
Laptop provided
Employees receive full wage insurance.
Company trips: 1 per year.
Salary: negotiable.
Health care programs.
Quarterly/Annually bonus, Project bonus
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-29 02:05:02
Tập đoàn Đức Trung được thành lập từ năm 1994, trải qua hơn 24 năm phát triển, Tập đoàn Đức Trung đã trở thành một Tập đoàn hàng đầu trong lĩnh vực bán lẻ và phân phối các trang thiết bị, dụng cụ và thời trang thể thao của các thương hiệu hàng đầu như: Nike, Adidas, Wilson, Yonex, TaylorMade, Cybex… Hiện nay, Tập đoàn Đức Trung đang sở hữu các Thương hiệu như Sport 1 (Thể Thao), Care 1 (Chăm sóc sức khỏe), Duc Trung Wine (Rượu); Đức Trung House Hold Ware (Gia dụng)
Thương hiệu Sport 1 đang có 10 điểm bán lẻ và đã mở rộng tới Thành phố HCM và Thành phố lớn trên toàn quốc. Sport 1 quyết tâm đi đầu để trở thành 01 hệ thống siêu thị thể thao số 1 tại Việt Nam đem đến cho người tiêu dùng một thế giới thiết bị, dụng cụ thể thao phong phú, chính hãng trong không gian mua sắm hiện đại với chất lượng dịch vụ và giá thành tốt nhất.
Nhằm bổ sung nhân sự cho chiến lược phát triển của Tập đoàn, chúng tôi đang tìm kiếm những nhân sự có sự nhiệt huyết và kinh nghiệm trong lĩnh vực bán lẻ và triển khai mở rộng hệ thống kênh siêu thị để gia nhập đại gia đình Đức Trung và cùng Sport1 xây dựng và triển khai kế hoạch phát triển mạnh mẽ các hoạt động marketing- thương hiệu, tăng trưởng doanh thu, chiếm lĩnh thị phần, mở rộng hệ thống cửa hàng, đa dạng hóa các dòng sản phẩm và dịch vụ.
Review Tập Đoàn Đức Trung
Môi trường Toxic, độc đoán & nặng nề kinh khủng.