Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Senior Manager, Business Banking Center (40000905)
Tập đoàn Hương Việt
52 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ:
29/11/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
8 - 9 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Key Accountabilities (1)
PEOPLE MANAGEMENT
- Customer Insight:
- Organize to find and exploit effectively potential customers for CBC:
- Analyze market potential, build relationships with organizations, associations, state management agencies in charge to find potential customers in line with the development orientation of CBC
- Organize to exploit effectively potential customers developed by CBC and/ or distributed by CIBG
- Products and Price:
- Design product solutions and pricing policies to meet the needs of customers / groups of customers at CBC
- Organize and deploy activities to update CIBG products, policies and business programs in accordance with CIBG's orientation at CBC
- Sales and service:
- Implement and supervise the implementation of customer care policies and programs at CBC
- Develop business plans, deploy and manage CBC activities according to CIBG's direction from period to period in order to effectively implement business plans and objectives.
- Coordinate, supervise, directly/supportly, monitor, analyze, periodically evaluate and effectively implement the business objectives of CBC's department and employees.
- Service quality management:
- Implement and supervise to ensure effective implementation of regulations on service quality standards of CBC and CBC employees.
- Regularly check and supervise service quality for CBC departments / employees, especially positions in direct contact with customers.
- Make plans periodically to contact and communicate with customers to obtain opinions and improve the service quality of CBC
- Risk management
- Urge and remind CBC's employees to fully and effectively control the credit quality at CBC
- Tightly control problem debts, coordinate in handling problem debts
- Participate/support in checking the customers' actual use of capital issued credit at CBC according to regulations.
- Implement and promote a culture of compliance và manage operational risk at the unit
- Lead as an example
- Direct and help to establish principles and priorities in risk management
- Coordinate with relevant units, assess, execute and monitor operational risks at the unit
- Report immidiately incident;
- Operation
- Manage, ensure that the activities of employees at CBC strictly comply with the regulations, procedures, instructions ... related
- Approve / propose approval and sign contracts and documents related to CBC activities within authorization
- Approve / propose approval of financial expenditures within the scope of authority
- Effective management
- Effectively manage the CBC's customer portfolio according to TCB's guidelines, regulations
- Strictly manage the CBC's business results and performance compared to the assigned targets
- Other jobs: ther duties assigned by the Regional Director, Regional CIBG Director
PEOPLE MANAGEMENT
- Attract, onboard and retain the right talents for a high- performing team
- Communicate team and individual KRAs/ KPIs, goals, action plan, expectations and results to team members
- Manage team performance và provide feedback regularly (following the annual performance management cycle);
- Enable team member’s professional and personal development through capability assessment, training, coaching và feedback, etc.
- Motivate and recognize team members’ contributions towards the team’s shared goals
- Responsible for developing talents within the team
- Act as a role model and promote corporate culture at sub- function level
- Understand và communicate relevant HR offerings to team members.
- University degree prioritizes Economics / Finance / Banking / Business Administration / Accounting / Auditing
- Minimum of 8+ years in the field of sales, management and sales promotion in banking and finance for corporate customers, at least 4 years experience in management position
- English: Minimum TOEIC 650 or equivalent
Khu vực
Tập đoàn Hương Việt
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 13, Khối A Tòa nhà Sông Đà, đường Phạm Hùng, Phường Mỹ Đình 1, Quận Nam Từ Liêm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hương Việt có tiền thân là Công ty TNHH Phát triển Hương Việt được thành lập từ năm 2008. Trong suốt hơn 10 năm hình thành và phát triển, Hương Việt đã trở thành đơn vị đi đầu trong lĩnh vực cung cấp các phần mềm hỗ trợ đào tạo, kinh doanh khóa học và số hóa tài liệu tại Việt Nam.
Với đội ngũ nhân sự trình độ cao, tận tâm và giàu nhiệt huyết trải dài từ Bắc đến Nam, Hương Việt không ngừng tạo ra những bước nhảy vọt cho ngành đào tạo trong thời gian qua. Đồng thời đặt mục tiêu vươn xa hơn, trở thành người bạn đồng hành đáng tin cậy trên con đường phát triển của doanh nghiệp và xã hội trong tương lai.
Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Hương Việt
Bạn làm việc tại Tập đoàn Hương Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Tập đoàn Hương Việt
Click để đánh giá