- Be responsible for performance and capability of team members in responsible area
- Be responsible for Operation Optimization for the whole region in the matter of Cost Optimization and Service Quality Improvement
- Prepare a yearly/quarterly/monthly plan for regional-level to ensure optimal operation at best cost and SLA
- Propose initiates and follow up projects to improve fleet operation
- Review and monitor BAU/Spike-day plan for number of trucks and working plan for Drivers
- Ensure implementation plans to ensure quality (timing) and quantity (number of trucks)
- In collaboration with other functions, address urgent cases (e.g. emergent request of extra truck/replacement, overloaded stations, stuck traffic, etc.)
- Ensure continuous improvement of performance (on-time and fulfilment) and operation efficiency (SOPs)
- Deeply understand root cause of failures in Operation (e.g. lateness, driver's fraud, etc.)
- Build up good relationship with on-site teams (SOC, FMLM) and driver force
- Ensure drivers' compliance with internal and external regulation/SOP (e.g. no tolerance of alcohol, drugs, etc.)
- Contribute or update detailed understanding from the ground (operation, drivers, etc.) to support high levels of operation optimization.
- Bachelor degree in logistics, supply chain and other economics, business major is preferred
- More than 3 years of holding the same managerial position in Logistics industry and 3 years as a Linehaul Coordinator
- Good analytical mindset and excellent problem-solving capabilities
- Be able to manage tasks and follow strict deadlines
- Outstanding interpersonal skills
- Rich experience of truck/fleet monitoring GPS and other relevant tools
- Intermediate level of Excel/Reporting & Analytical tools
- Experience in SOP Design/Optimization is a big plus
- Excellent written and verbal communication in both Vietnamese and English
- Experienced in team management
- Exceptional leadership, decision-making, and organizational skills
- Shift-base working, on-site 30% and monitoring system 70%
Tập đoàn Karofi Holding là nơi tập trung những con người Việt Nam ưu tú và các bạn đồng nghiệp Quốc tế - những con người chuyên nghiệp, năng động, có năng lực và bản lĩnh, luôn sáng tạo, đổi mới và có tinh thần làm việc hăng say vì sứ mệnh: “Bảo vệ, tăng cường sức khỏe và chất lượng sống của mọi người trong môi trường nước và không khí trên hành tinh xanh tươi đẹp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định
- Bảo hiểm sức khỏe,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- trò chơi giải trí
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Karofi Holding là Tập đoàn hàng đầu Đông Nam Á về các sản phẩm máy lọc nước, máy lọc không khí,… và các thiết bị điện gia dụng cao cấp. Được thành lập từ năm 2006, với hơn 15 năm kinh nghiệm thương trường, hơn 2000 sản phẩm mỗi ngày, và 1600 nhân sự toàn cầu, Karofi khẳng định vị thế đi đầu cả thị trường trong nước và quốc tế với các thương hiệu nổi tiếng hàng đầu như: Máy lọc nước Karofi, Livotech, hàng gia dụng Korihome, máy lọc nước biển Purastar,...
Mission
- Với giá trị cốt lõi “Hướng tới khách hàng”, chúng tôi cam kết mang đến một môi trường làm việc hạnh phúc, tập trung vào công việc tạo ra giá trị thực sự vì khách hàng. Song song với việc tạo dựng thương hiệu đáp ứng nhu cầu khách hàng bên ngoài, với 2 giá trị cốt lõi “Đổi mới mỗi ngày” và “Cam kết vượt trội”, Karofi Holding còn có các chính sách Innogen- chính sách thưởng vượt trội cho các ý tưởng đổi mới, các chương trình đào tạo, trao quyền, giúp CBNV phát huy hết khả năng, thỏa sức sáng tạo, học hỏi và luôn hướng tới các thử thách vượt trội.