About Company:
Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.
Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.
At Suntory PepsiCo VietNam Beverage, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.
Job summary: Assist Executive VP - Sales in managing operative activities including admin tasks support and events arrangement as well as providing preparation for peridodical meetings with analytical reports.
Job Responsibilities
- Administration work
- Schedule working plan and ininerary for EVP - Sales
- Manage all key & critical meetings of EVP - Sales with both internal & external stakeholders
- Assist in preparation and following up with business paperwork (contracts/ memo/ minutes/ announcements, etc..)
- Arrange logistics for business trips of EVP - Sales (transportation, accomodations, visa, invitation letter, etc.)
- Ensure T&E claim as per policy & approved budget
- Arrange logistics for working session/events of EVP - Sales with visitors and customers
- Coordinate with sales team to arrange gemba trips for visitors
- Take lead of logistics, transportation and budget management for key Sales event/conference
- Other tasks assigned by Line Manager
- Reporting & Analysis
- Develop tracking reports/ dashboards to analyse sales performance and deliver to senior sales management team on monthly basis. Highlight key actions/improvement needs, ensure data accuracy with insight
- Deliver weekly Excom reports covering all implementation plans rolling out in month. Working with all supporting function of Sales to consolidate/follow up reports and ensure timeline, contents.
- Collaborate with cross functions to consolidate, validate data/report in order to work out & develop critical presentations/ decks for EVP - Sales (monthly/quarterly & as per business needs: OR/ BOD/AOP plans/ top management meetings)
- Build yearly AOP volume target with monitoring data consistency & accuracy amongs functions/ location & systems. Keep tracking monthly commitment vs plan & highlight to EVP - Sales for further action plans
- Participate in key meetings of Sales department to deliver effective MoM for next actions. Prepare reports for EVPS to highlight in the meetings where applicable
- University degree in Business Adminitration/Economics or other related fields
- Secretary skill
- Data analytics
- Communication/interpersonal skill
- Stakeholder management
- Detailed oriented
- Planning & Organization skill
- English proficiency: advanced level for both writing & verbal communication.
- MS Office: Advanced Excel & Intermediate Powerpoint.
- Business acumen
- Integrity
- Curiosity/ learning spirit
- Can work under pressure
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.