Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Executive Office Assistant - Thư ký Văn phòng Tổng Quản Lý
Vận Tải Thủy
25 việc làm
13 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển:
01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/11/2024
Hình thức:
Giờ hành chính
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Vĩnh Yên - Vĩnh Phúc
Mô tả công việc
- Reports directly to and communicates with the General Manager on all administrative matters.
- Maintain the utmost confidentiality and discretion when handling business affairs.
- Be responsible in managing and keeping the department’s equipments and assets safe and secure.
- Use formal framework / tools to ensure compliance of established standards in Fire Life Safety (FLS), Cleanliness & Condition and Brand Standard.
- Champion and protect IHG’s trusted reputation.
- Work with relevant departments to ensure adequate processes to support Responsible Business initiatives, i.e quality, FLS compliance, audits Green Engage and Corporate Social Responsibility (CSR) initiatives.
- Be responsible in keeping the property safe and secure, to participate in any hotel activity related to FLS.
- Assist General Manager with hotel’s SOP verification.
- Perform other ad-hoc duties – unexpected moments which may be assigned by management when we have to pull together to get a task done.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary;
- In addition to the insurance prescribed by the state, there is accident insurance 24/7, health insurance by rank;
- Professional, international working environment;
- Career development opportunities in IHG Group's hotel;
- Discounted rooms in IHG hotels around the world.
Yêu cầu công việc
- Colleague/ Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in related field with good understanding of continuous improvement tools and/or Hotel operations.
- At least 01-year related experience.
- Strong analytical skills, detail-oriented and organised.
- Good communication skills with the ability to communicate in different ways to different employees.
- Ability to build good working relationships with different employees and cluster network.
- Ability to overcome resistance to change.
- Well-versed in Excel, Word and Powerpoint, with advanced skills in Excel preferred.
- Fluent in English (speaking, listening, reading and writing).
Yêu cầu hồ sơ
Please apply in Hoteljob or send your CV via email (Subject: Candidate Name – Application for ...)
Khu vực
Vận Tải Thủy
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 158, đường Nguyễn Văn Cừ, Phường Bồ Đề, Quận Long Biên, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Là Doanh nghiệp vận tải đường sông được thành lập vào năm 1996, sau gần 27 năm xây dựng và phát triển, Tổng Công ty Vận Tải Thủy – CTCP hiện là doanh nghiệp vận tải đường sông lớn tại Việt Nam. Do đã có nhiều năm kinh nghiệm hoạt động trên khắp các tuyến đường thủy trong nước, Tổng Công ty Vận Tải Thủy – CTCP có khả năng hoạt động và cạnh tranh có hiệu quả trên thị trường vận tải thủy. Tổng Công ty đã duy trì ổn định sản xuất, doanh thu năm sau cao hơn năm trước, bảo toàn và phát triển vốn Nhà nước giao, làm tròn nghĩa vụ với ngân sách, thu nhập và đời sống của người lao động được đảm bảo.
Những nghề phổ biến tại Vận Tải Thủy
Bạn làm việc tại Vận Tải Thủy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Vận Tải Thủy
Click để đánh giá