Mô tả công việc
1. To design the annual sales and marketing plan, based on the previous research, investigation and analysis of the market trends (national and international). To review the development of the plan and take appropriate actions in order to achieve the sales goals and improve the sales results.
2. Establish the individual goals for the sales and marketing managers/ sales managers in order for them to achieve the general goals of the department.
3. To design the annual budget including the product and service goals and revenue objectives.
4. Prepare the occupancy forecast in order to establish a correct price policy, adapted to the different potential customers (groups, key accounts, tour operators…), and with the approval of the General Manager.
5. Provides marketing and sales information, statistics and reports for the General Manager and Head Office.
6. To successfully attend to the key accounts and maintain permanent contact with them, detecting the potential customers and accounts within the market segmentation and customers’ geographic origin.
7. To assure that the sales managers correctly organize and successfully execute the visits to the clients and review those visit reports and to make suggestions for any necessary improvements in order to achieve the goals.
8. Assure, coordinate and follow up the presence of the hotel at the trade fairs, expositions, conventions events, and promotional tours according to the programme established in the Marketing Plan.
9. Review and ensure that negotiations, contracts with the different companies and credits for clients are made according to the policies and established procedures that protect the interests of the hotel.
10. Review monthly P&L statements and find ways to improve the performance of the Hotel.
11. Advise the General Manager / Board of Directors development plan to achieve the set KPI
12. Conduct Departmental meeting once every week.
13. Keep abreast of the competitor’s activities on a weekly basis.
14. Prepare and implementation of the yearly advertising and Promotions together with the public relations team.
15. Organize and promote, in cooperation with the Food & Beverage Department special projects to stimulate Food & beverage sales within the community, including, but limited to, tournaments, balls, parties, gastronomic festivities, etc.
16. Ensure maximum exposure in the internet with the assistance of the Ecommerce Executive/Manager.
17. Enhance the image of the hotel in the local community.
18. Attend at least 6 Community Involvement Projects a year
19. Responsible of developing new market.
Quyền lợi được hưởng
- Compatitive salary
- To have a lot of chance with the new project of Group
- Friendly environment
- Meals at Canteen
- A lot of other compatitive benefits
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Sale-marketing related fields.
- Flexible, dynamic and open-minded.
- Problem-solving and negotiation skills.
- Ability to work under high pressure, being honest and highly responsible.
Yêu cầu hồ sơ
- Tel: 0901172288 (HR)
Khu nghỉ dưỡng & biệt thự cao cấp Sky Sky Lake là khu nghỉ dưỡng phong cách quốc tế 5 sao của Hà Nội. Một khu nghỉ mát đô thị đương đại cho các doanh nhân sành điệu hoặc khách du lịch giải trí. Nằm ở một trong những quận đang phát triển tiềm năng lớn của Hà Nội, chỉ cách 40 phút từ Trung tâm Hội nghị Quốc gia, Bảo tàng Quốc gia, khu liên hợp thể thao Mỹ Đình, Tháp 72 tầng Keangnam và khoảng 60 phút từ sân bay quốc tế Nội Bài.
Nằm trong lưu vực hồ Văn Sơn yên bình và được tích hợp vào Câu lạc bộ Golf Sky Lake với sân Golf 36 lỗ chuẩn PGA, Wyndham Sky Lake Resort & Villas cung cấp một khu nghỉ dưỡng hiện đại với một kỳ nghỉ sang trọng trên thiên đường. Khung cảnh hoàn hảo tạo cảm hứng cho bạn thư giãn trong các phòng, dãy phòng và biệt thự có ban công. Thưởng thức ẩm thực kết hợp Việt Nam tại nhà hàng của chúng tôi hoặc chia sẻ cocktail và ngắm cảnh thư giãn bên hồ bơi theo phong cách nghỉ dưỡng & onsen Nhật Bản. Lên kế hoạch cho một đám cưới lãng mạn hoặc sự kiện kinh doanh tại các địa điểm linh hoạt.