Mô tả công việc
• Monitors front office personnel to ensure guests receiving prompt, cordial attention and personal recognition.
• Provide upscale guest service experiences for clients throughout their stay
• Ensure clients are properly greeted upon their arrival
• Monitor daily bookings and ensure assigned rooms are prepared prior to check-in
• Coordinate luggage collection and storage
• Oversee check-in and check-out procedures, including reservations and financial transactions
• Promptly address guests’ requests, like buggy request, in-room dining, spa booking, yoga and meditation booking…
• Actively listen to and resolve complaints
• Ensure special guests, like disabled people, elderly, children and VIPs, receive personalized services
• Coordinate and manage communication between guests and staff and follow up to ensure we resolve customer concerns
• Inform clients of our hotel services, tours and activities.
• Promote all hotel amenities, conveniences and programs offered
• Manage guest relations with other departments to ensure we comply with all standards and operating procedures
• Examine daily duties, assign tasks and check on progress
• Analyze customer feedback from hotel guestbook and online reviews and suggest ways to improve ratings
• Establish friendly relationships with regular hotel clients
• Providing reports to managers on the guest’s feedback and hotel facilities and activities.
• Assumes overall responsibility for maintaining standards to ensure furnishings facilities and equipment are clean, in good repair, and well maintained.
• Inspects frequently for cleanliness and orderliness, all the outlets, on a random basis, VIP rooms prior to arrival
• Schedules and regularly conducts routine inspections of areas.
• Maintains appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance, and posture of departmental employees
Quyền lợi được hưởng
- Nhiều cơ hội việc làm thăng tiến trong công việc
Yêu cầu công việc
• Proven work experience as a Guest Relations Manager, Hotel Manager or similar role
• Understanding of all hotel management best practices and relevant laws
• Proficiency in English; knowledge of other languages is a plus
• Customer service drive with outstanding communication and active listening skills
• Excellent problem-solving and multitasking skills
• Leadership skills along with the ability to motivate staff.
• Ability to work flexible hours (weekend, public holidays, overtime…)
• Strong sense of responsibility and a professional presentation
• BSc degree in Hospitality Management, Tourism, Business Administration or relevant field
Yêu cầu hồ sơ
Cùng trải nghiệm cuộc sống đẳng cấp với Best Western Premier Sonasea Phú Quốc.
Nằm trên bờ biển phía Tây của đảo ngọc Phú Quốc, tọa lạc tại Bãi Trường sầm uất và chỉ cách sân bay Phú Quốc 10 phút lái xe và được ôm trọn bởi cảnh quan thiên nhiên nhiệt đới bao quanh tuyệt đẹp với mặt biển xanh thẳm, bãi cát vàng mịn màng trải dài cùng hệ sinh thái phong phú và là một trong những nơi có tầm nhìn ngắm hoàng hôn đẹp nhất đảo ngọc.
Điểm nhấn ấn tượng với thiết kế hồ bơi nhiệt đới Lagoon Pool dài đến 300 mét trải dài và chạy dọc xuyên suốt khu nghỉ đến tận ra bãi biển. Bên cạnh đó, du khách sẽ bị choáng ngợp bởi cảnh quan hồ bơi chính siêu rộng ngay sau sảnh chính cùng và hồ bơi thư giãn nằm ngay sát Oasis Pool Bar nơi du khách có thể vừa thỏa mình thư giãn dưới làn nước bể bơi mát lạnh vừa có thể thưởng thức những ly cocktail mang hơi thở của biển hay nhâm nhi những món ăn nhẹ cùng bạn bè.
Sở hữu 550 căn hộ cao cấp và 16 biệt thự sang trọng với không gian rộng rãi và cao cấp, cùng nhà hàng Essence phục vụ món ngon cả ngày, Oasis Pool Bar tại hồ bơi và quán bar trên cao CView Sky Bar – nơi ngắm hoàng hôn đẹp nhất Phú Quốc cùng bộ sưu tập các loại cocktails sáng tạo riêng biệt. Thala Spa là thiên đường thư giãn để chăm sóc sức khỏe, cùng trung tâm thể dục với trang thiết bị hiện đại. Khu nghỉ còn có khu vui chơi ngoài trời và trong nhà Nemo Kids Club, nơi các vị khách nhí có thể thỏa thích vui đùa với các hoạt động và trò chơi vui nhộn. Các sự kiện lớn có thể được tổ chức tại phòng hội nghị rộng tới 347 mét vuông.