Mô tả công việc
Be a part of EFL Global!
EFL is a leading global supply chain solutions provider headquartered in Sri Lanka and backed by a global network across 70+ offices in 39 countries throughout Asia, Africa, Middle East, Europe Canada and USA. While offering an extensive range of supply chain solutions including freight, 3PL and inland transportation, EFL embraces an innovative approach to logistics by using digital technologies to create new age business processes and customer experiences.
As a progressive organization that continues to expand via digital transformation, we are looking for dynamic individuals who strive to pursue a career at EFL Global- Vietnam within a rapidly growing business environment.
Your role & responsibilities
- Install, configure and maintain overall policies
- Manage daily operations of IT infrastructure including servers and network.
- Check performance/operation status of servers, network devices, security system.
- Requests create / remove Account (email & ERP system) for new staff/ leavers.
- Manage software license and update.
- Provide daily support to end users on a variety of issues (internet, email, applications, printing....)
- Identify, research and resolve IT technical problems.
- Monitor and troubleshoot hardware and software problems.
- Set-up, configure laptop/PCs for new staff (installation of relevant software, printers....)
- Support to technically manage office equipment (printers, projectors, copy machines, telephone operator...).
- Assist on data extraction on ERP system, creating & scheduling of reports
- Other tasks assigned by management.
Your skills & qualifications
- At least 2 years of working experience in IT admin, network support...
- Good knowledge about network infrastructure & network devices (Cisco, Pep link, Fortinet)
- Strong knowledge about Office 365 products (Outlook, SharePoint, Power Automate)
- Knowledge of ERP software's will be an added advantage
- Good English (both oral and written).
Benefits for you
- Social/Health Insurance
- Travel
- Bonus & Award
- Training
- Increments
Yêu cầu công việc
Quyền lợi được hưởng
- Social/Health Insurance
- Travel
- Bonus & Award
- Training
- Increments
Được thành lập bởi Warburg Pincus, một công ty cổ phần tư nhân nổi tiếng toàn cầu và Becamex IDC, nhà phát triển cơ sở hạ tầng công nghiệp hàng đầu tại Việt Nam – BW Industrial Development JSC là nhà phát triển dịch vụ cho thuê công nghiệp và hậu cần lớn nhất và phát triển nhanh nhất tại Việt Nam với hơn 7,76 triệu mét vuông khu công nghiệp chính. đất được kiểm soát trên hơn 35 dự án tại 26 địa điểm kinh tế chiến lược trên khắp Việt Nam. BW đã đảm bảo các cam kết vốn cổ phần vượt quá 800 triệu USD từ các cổ đông của mình và đã thiết lập quan hệ đối tác chiến lược với các công ty FDI, thương mại điện tử và hậu cần của 'Queen Bee' để phục vụ một trong những thị trường phát triển nhanh nhất ở châu Á.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2018
Mission
-
Công ty Cổ phần Phát triển Công nghiệp BW (“BW Industrial”) là công ty cổ phần tại Bình Dương với tầm nhìn trở thành nhà phát triển công nghiệp cho thuê số một tại Việt Nam.Sứ mệnh của chúng tôi là tận dụng mối quan hệ đối tác bền chặt với khách thuê và chuyên môn phát triển để phát triển bất động sản công nghiệp bao gồm: (i) nhà máy xây sẵn, (ii) kho hậu cần và (iii) các bất động sản thương mại liên quan đến công nghiệp khác bao gồm cả tiềm năng mở rộng thông qua việc mua lại. các bất động sản công nghiệp có vị trí thuận lợi trên khắp đất nước với tiềm năng tái định vị/tái phát triển đáng kể.
Review BW HÀ NỘI
Giờ làm việc linh hoạt, môi trường làm việc tích cực. Các nhân viên tuyệt vời, quản lý giàu kinh nghiệm và giao tiếp rất tốt. (id)