Việc làm BW HÀ NỘI

Cập nhật 19/12/2024 13:33
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
BW Industrial Development JSC
Project Assistant Intern (Full time)
BW HÀ NỘI 5.0★
1 đánh giá 41 việc làm 7 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Edelman is a voice synonymous with trust, reimagining a future where the currency of communication is action. Our culture thrives on three promises: boldness is possibility, empathy is progress, and curiosity is momentum.

At Edelman, we understand diversity, equity, inclusion and belonging (DEIB) transform our colleagues, our company, our clients, and our communities. We are in relentless pursuit of an equitable and inspiring workplace that is respectful of all, reflects and represents the world in which we live, and fosters trust, collaboration and belonging.

Position: Project Assistant Intern

Company: Edelman (Edelman Global Advisory unit)

Start Date: 18 Nov 2024

Intership Duration: 02 months

Overview: Our Ho Chi Minh City-based Edelman Global Advisory (EGA) team is seeking a motivated and detail-oriented Intern to assist in the delivery of multiple projects involving local authorities and government agencies. The intern will work closely with the Head of EGA in Vietnam and in collaboration with our Singapore-based hub. We offer a flexible working arrangement with a blend of working in office and working remotely.

Responsibilities:

Policy Analysis Support: (50%)

Desktop research and review of local regulations in various sectors as required by the project directors.

Conduct media screening of the latest regulatory developments as needed.

Speak with relevant industry stakeholders to provide insights into practical policy advisory.

Comms Support: (30%)

Draft letters and emails in both English and Vietnamese to external stakeholders.

Translate project proposals and documents between English and Vietnamese.

Develop/design proposals as required.

Project Management: (10%)

Prepare project budgets and monitor project costs.

Manage all expenses and financial arrangements for projects.

Work with vendors to deliver services.

Adminstration: (10%)

Set up calls/meetings as requested.

Take minutes of meetings.

Support Head of EGA Vietnam in managing the diary and other admin tasks.

Requirements:

Fresh graduate from a relevant degree program (e.g., Business, International Relations, Public Policy, Economics, Communications, Marketing).

Familiar with the Vietnamese political environment and government agencies, as well as an understanding of the local regulatory structure.

Strong analytical and research skills.

Excellent written and verbal communication skills with fluency in English and Vietnamese.

Ability to work independently and collaboratively within a team.

Proficient in data analysis tools and Microsoft Office suite, especially Word/PowerPoint, and Excel.

Having your own laptop and being master in using One Drive tools.

Capable of working effectively under pressure with minimal supervision and guidance.

Duration: This is a 2-month internship position, with the possibility of extension or converting to a more senior role based on performance and project needs.

About Edelman Global Advisory (EGA): EGA is a boutique international advisory firm within the Edelman network, specializing in government affairs and business advisory services. We offer a blend of business strategy, government affairs, reputation management, media engagement, corporate social responsibility, sustainability, and political risk analysis to help clients navigate the evolving political and economic landscape. Our mission is to build trust in today’s changing geopolitical environment. Join us and gain valuable experience while contributing to impactful projects in a dynamic international advisory firm. For more information about EGA, please visit: www.edelmanglobaladvisory.com

We are dedicated to building a diverse, inclusive, and authentic workplace, so if you’re excited about this role but your experience doesn’t perfectly align with every qualification, we encourage you to apply anyway. You may be just the right candidate for this or other roles.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Được thành lập bởi Warburg Pincus, một công ty cổ phần tư nhân nổi tiếng toàn cầu và Becamex IDC, nhà phát triển cơ sở hạ tầng công nghiệp hàng đầu tại Việt Nam – BW Industrial Development JSC là nhà phát triển dịch vụ cho thuê công nghiệp và hậu cần lớn nhất và phát triển nhanh nhất tại Việt Nam với hơn 7,76 triệu mét vuông khu công nghiệp chính. đất được kiểm soát trên hơn 35 dự án tại 26 địa điểm kinh tế chiến lược trên khắp Việt Nam. BW đã đảm bảo các cam kết vốn cổ phần vượt quá 800 triệu USD từ các cổ đông của mình và đã thiết lập quan hệ đối tác chiến lược với các công ty FDI, thương mại điện tử và hậu cần của 'Queen Bee' để phục vụ một trong những thị trường phát triển nhanh nhất ở châu Á.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2018

Mission

  • Công ty Cổ phần Phát triển Công nghiệp BW (“BW Industrial”) là công ty cổ phần tại Bình Dương với tầm nhìn trở thành nhà phát triển công nghiệp cho thuê số một tại Việt Nam.Sứ mệnh của chúng tôi là tận dụng mối quan hệ đối tác bền chặt với khách thuê và chuyên môn phát triển để phát triển bất động sản công nghiệp bao gồm: (i) nhà máy xây sẵn, (ii) kho hậu cần và (iii) các bất động sản thương mại liên quan đến công nghiệp khác bao gồm cả tiềm năng mở rộng thông qua việc mua lại. các bất động sản công nghiệp có vị trí thuận lợi trên khắp đất nước với tiềm năng tái định vị/tái phát triển đáng kể.


Review BW HÀ NỘI

5.0
1 review

12/07/2024
PHP Developer tại Hồ Chí Minh

Giờ làm việc linh hoạt, môi trường làm việc tích cực. Các nhân viên tuyệt vời, quản lý giàu kinh nghiệm và giao tiếp rất tốt. (id)

Những nghề phổ biến tại BW HÀ NỘI

Bạn làm việc tại BW HÀ NỘI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BW HÀ NỘI

BW HÀ NỘI

Click để đánh giá