Việc làm Capella-d1

Tìm thấy 11 việc làm đang tuyển dụng
Capella-d1
Customer Service Staff For Public Training Courses
Capella-d1
15 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 06/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 07/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

Our job performance is within the framework of the BV Quality Assurance System, follow strictly HSE requirements, Codes of Ethics and BV Group's policies and procedures.
Coordinating with other departments to ensure that customer service issues are resolved quickly and efficiently;
Liaise & co-ordinate with clients on training schedule;
Record and manage customer information and constantly update it on the database system;
Schedule & co-ordinate with training clients for submission of documentation for review;
Co-ordinate the activities of the Customer Service team; provide support and advice to team members;
Co-ordinate with clients for certificate collection & mailing of certificates;
Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction;
Calculating and submit sub fee, OT of sub-contractor.

Yêu cầu công việc

Bachelor's degree in English, Business Admin or Technical major;
Effective team co-ordination and leadership skills;
Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of character;
Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively;
Good command of English;

Quyền lợi được hưởng

Social insurance, personal medical insurance, Aon accident & health care insurance 24/24, annual health check;
13th salary, salary review per year, bonus;
Annual leave with pay: 15 -18 days/year + 5 sick leave/ year;
Phone allowance, taxi card,...;
Training & Development Activities: Professional Training, Soft-skill training, Awareness training (ISO 9001, 14001...);
Participate in events with company such as Year end party, Outing trip, Family day. Environment day;
Gifts voucher on public holidays (Tet holiday, Independence Day, Hung King, Labor Day, Mid autumn..);
Birthday gifts and shorter working time on birthday;
Opportunity to experience a professional, multinational working environment, & exposure to the European; standard working style from a French company.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Toà nhà Bến Thành, 136-138 Lê Thị Hồng Gấm, P. Nguyễn Thái Bình, Q1, TPHCM, Việt Nam

CAPELLA - D1 là công ty sở hữu các chuỗi nhà hàng cao cấp fine-dining. Các danh mục đầu tư về mảng nhà hàng bao gồm: San Fu Lou Restaurant, Sorea Restaurant..v.v.

Với môi trường làm việc năng động và gần gũi cùng các chế độ phúc lợi và lương thưởng hấp dẫn. CAPELLA - D1 mang đến cho các ứng viên cơ hội được làm việc trong môi trường chuyên nghiệp cũng như thoải mái sáng tạo và phát triển bản thân trên con đường sự nghiệp của mình.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2012

Mission

  • Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại Capella-d1

Bạn làm việc tại Capella-d1? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Capella-d1

Capella-d1

Click để đánh giá