Việc làm Capella-d1

Tìm thấy 11 việc làm đang tuyển dụng
Capella-d1
Outlet Manager - Quản lý Nhà hàng
Capella-d1
16 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 20/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/08/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

·Key activities performed may include:             

Outlet managers are responsible for company’s outlet performance like personnel management, beverage and foods and other services and operations. They monitor and make sure that there is a smooth running of customer service areas and satisfaction. 

·The outlet manager interacts with their clients in order to make sure that satisfaction and promotion of facilities and services are adequately met. An outlet manager communicates with other departments in order make sure that customers’ needs are satisfied and met. They make sure that good handling of cash is properly followed. They also deal with customer’s complaint and listen with some feedbacks so as to improve their services. 

·The manager is responsible in recruiting team professional as well as qualified staff who is dedicated to provide great services. They organize appointments and meetings for staff, change menu and other matters related to their line of work and implement trainings for employees if needed. Outlet managers focus on safety and health standards in order to make sure that their teams have good knowledge on safe working condition. 

·The outlet manager is in-charge of performance and sales of the company and ensures that the company’s profits and goals are met. They take monthly inventories with their supplies and maintain an optimum stock level so as to meet their customer’s demand. They avoid excess and detect waste for optimum profit without affecting the company’s performance. 

·Knows and understands the job description of all position in restaurant, service, bar and cashiering, capable of performing the tasks as required 

·Knows and understands all the food and beverage policies and procedures in service of food and beverage 

·Recognizes good quality products and presentation 

·Directs all efforts in the outlet to maintain all service standards established for food and beverage service department 

·Implements an effective cleaning schedule for the outlet ·     

 ·Knowledgeable in wine service and bartending 

·Maintains control procedures in food and beverage cost and cashiering 

·Promotes guest satisfaction in the outlet 

·Maintains grooming standards for all service personnel in the outlet 

·Receives reservation for the outlet and special bookings 

·Knows the requisition point and par stock level for beverage supplies, food supplies, guest supplies and bar supplies in the outlet 

·Capable of operating all the equipment in the restaurant service and bar 

·Reports to the Food and Beverage Manager

Quyền lợi được hưởng

  • Full salary and service charge
  • Comfortable accommodation
  • Three meals per day
  • Relocation transportation allowance
  • Annual health check
  • Annual bonus based on performance
  • Team activities and parties
  • 30% staff discount for restaurants and spa
  • One free night stay per year in the resort
  • Growth opportunity and/or cross-training

Yêu cầu công việc

  • Minimum of 2-years of experience in the same position or strong track record as an Assistant Manager in a hotel restaurant
  • Self-motivated.
  • Innovative thinking.
  • Strong interpersonal and communication skills.
  • Strong leadership, coaching and counseling skills.
  • Strong analytical skills and strategic thinking.
  • Good financial management skills.
  • High attention to detail.
  • Ability to organize and lead complex projects.
  • Able to multi-task and prioritize tasks consistent with business objectives.

Yêu cầu hồ sơ

CV via Email

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Toà nhà Bến Thành, 136-138 Lê Thị Hồng Gấm, P. Nguyễn Thái Bình, Q1, TPHCM, Việt Nam

CAPELLA - D1 là công ty sở hữu các chuỗi nhà hàng cao cấp fine-dining. Các danh mục đầu tư về mảng nhà hàng bao gồm: San Fu Lou Restaurant, Sorea Restaurant..v.v.

Với môi trường làm việc năng động và gần gũi cùng các chế độ phúc lợi và lương thưởng hấp dẫn. CAPELLA - D1 mang đến cho các ứng viên cơ hội được làm việc trong môi trường chuyên nghiệp cũng như thoải mái sáng tạo và phát triển bản thân trên con đường sự nghiệp của mình.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2012

Mission

  • Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại Capella-d1

Bạn làm việc tại Capella-d1? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Capella-d1

Capella-d1

Click để đánh giá