Việc làm CEN GROUP

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CEN GROUP
HR Generalist
CEN GROUP
12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 30 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Your responsibilities will include, but are not limited to:
A. Compliance and Reports
Ensure all procedures, paperwork, and reports are up-to-date, implemented on time, and compliant with governmental laws.
Prepare and follow up on employment contracts, probation results, contract modifications, and terminations.
Maintain employee records and personal files, including the upkeep of HR databases.
Update company policies and HR procedures on the intranet.
Prepare regular and ad-hoc reports for the Board of Management.
B. Payroll and Cost
Handle payroll, SI-HI-UI, PIT, dependents, overtime, and leave.
Calculate monthly project costs (loaded cost, actual resource cost, etc.).
Prepare annual budget planning.
C. Employee Engagement and Activities
Participate in global and local HR projects and initiatives aimed at improving HR processes and enhancing the employee experience.
Serve as a point of contact for employee inquiries and concerns, providing guidance and support.
Propose ideas and collaborate in organizing internal staff activities/events to promote a positive working environment and strong teamwork.
D. Recruitment
Support Headquarter recruitment in posting jobs, managing the candidate database, conducting shortlisting/screening, and arranging interviews.
Conduct culture fit interviews and reference check sessions for local recruitment.
E. Administration & Miscellaneous tasks
Support administrative tasks by reviewing and advising on quotations and contracts.
Assist the HRA Manager in overseeing all administrative tasks to ensure smooth office operations.
Perform various ad hoc tasks as assigned by the HRA Manager.Here at STYL Solutions, we encourage our employees to take initiative, propose ideas, and provide them with the opportunity to dive into multiple projects. We are looking for candidates who possess the following:
Must have:
Possesses a degree from a university;
Typically 3 - 5 years of experience in C&B/general HR-related role;
Deep understanding of Labor law, employment - related laws, and HR best practices;
Proficiency in HR metrics and reporting;
Proficient in reading and writing English, with intermediate verbal skills;
Detail-oriented with high integrity, and accountability.
Skilled in multitasking with excellent time management abilities to meet deadlines.
Demonstrated ability to work independently and teamwork, self-motivated, proactive in learning new skills, and efficient in handling assigned tasks.
Nice to have:
Experience in the IT sector is a plus;
Knowledge/ experience in ISO standards is a plus;
Available to start working immediately is a plus;STYL Solutions will give you the favorable conditions you need to tackle difficult problems and learn cutting-edge technologies:
An international working environment with friendly and passionate colleagues
Onsite opportunity to Japan, and Singapore for training and supporting customer
Meaningful work with experienced & strong technical veterans
Flat structure, simple processes & transparency
In addition to providing you with professional growth, STYL Solutions is also committed to taking care of our employees, personally. As a full-time employee, you are automatically enrolled in our benefits program, which includes:
Attractive compensation, regular assessments, and salary reviews;
Petrol allowance;
19 paid days off per year;
100% salary & full social insurance during the probation period;
Premium health care insurance (PTI);
Free lunch, dinner, coffee, and tea;
Special celebration on 8/3, 1/6, Xmas, Tet holiday...;
Outing/team-building activities (trip, sport, dinner...).
Salary range: VND 20,000,000 - VND 30,000,000 gross per month
Employment Type: Full-time
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
__
Địa điểm:
Cen Group 137 Nguyễn Ngọc Vũ, Trung Hòa, Cầu Giấy

CENGROUP được thành lập năm 2002, hiện tại là Tập đoàn đầu tư và phân phối Bất động sản hàng đầu Việt Nam với 08 công ty thành viên và hơn 3000 Nhân viên, trong đó gồm 02  hệ thống siêu thị dự án bất động sản (Hà Nội và Sài Gòn), 01 công ty duy nhất khai thác quảng cáo trên kênh VOV giao thông tần số 91 Mhz (RSM), 01 công ty hợp tác liên kết dịch vụ với NAC (New Asia Capital – Mỹ), 01 công ty Định giá Động sản & Bất động sản, 1 công ty Tư vấn Thiết kế - Thi công nội thất. Ngoài trực tiếp làm chủ đầu tư rất nhiều  dự án bất động sản, Cen Group còn cung cấp đầy đủ và trọn gói tất cả các loại hình DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN, bao gồm:
- Dịch vụ Định giá Bất động sản.
- Dịch vụ Môi giới Bất động sản.
- Dịch vụ Sàn giao dịch Bất động sản (Hiện là Siêu thị dự án Bất động sản Cengroup).
- Dịch vụ Tư vấn & Đào tạo Bất động sản.
- Dịch vụ Đấu giá Bất động sản.
- Dịch vụ Truyền thông & Quảng cáo và sự kiện Bất động sản.
- Dịch vụ Quản lý & Khai thác Bất động sản.
- Dịch vụ Tư vấn, Thiết kế & Thi công nội thất.

Những nghề phổ biến tại CEN GROUP

Bạn làm việc tại CEN GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CEN GROUP

CEN GROUP

Click để đánh giá