Mô tả công việc
- Receive orders from customers
- Making quotation, contract, translate and prepare all needed documents before starting production for factory
- Work with clients and in-house team to keep the daily communication and operation running smooth.
- Be the bridge between the clients and in-house team to work on open issues and requests from the clients.
- Run the cost analysis and prepare quotes for RFQ packages released from the clients
- Working with the clients and in-house team to develop new products, verify the quality standard and work on the pass production related preparation.
- Following up the condition on the parts shipped out and confirm the customer satification on the parts provided.
- Following up the payment status on the goods shipped to the clients
- Represent the clients when dealing the issues with the in-house team, based on clients's quality standard
- Represent the company when dealing the issues and do the works with the clients, speak up for the company and protect company's business
- Follow all sample development activities.
- Follow up balance sheet, daily report, production recap, sample status
- Co-operate with company and QA to deal with all the problems occurring in production time
- Maintain good relationships with all customers to encourage transparent & open communication on sampling and costing efficiencies
- Co-porate with export team, follow the order until the shipment is delivered to the customer
- Booking PP meeting, inline inspection, final inspection with buyer base on CRD & bulk production status
- Co-ordinate with production/ Shipping to have final ship quantity, as well as cut off time to make sure internal arrangement is enough to have shipment on – time
- Follow up over/short shipment quantity as informed by Production Dept until the case is closed
Yêu cầu công việc
- Having worked as a sales manager for 1 years or more
- Fluent in English (listening, speaking, reading, writing)
- responsible at work
Quyền lợi được hưởng
- Have the opportunity to learn, professional working environment.
- Take leave and holidays according to regulations.
- Participate in full social insurance, health insurance, and unemployment insurance.
CENGROUP được thành lập năm 2002, hiện tại là Tập đoàn đầu tư và phân phối Bất động sản hàng đầu Việt Nam với 08 công ty thành viên và hơn 3000 Nhân viên, trong đó gồm 02 hệ thống siêu thị dự án bất động sản (Hà Nội và Sài Gòn), 01 công ty duy nhất khai thác quảng cáo trên kênh VOV giao thông tần số 91 Mhz (RSM), 01 công ty hợp tác liên kết dịch vụ với NAC (New Asia Capital – Mỹ), 01 công ty Định giá Động sản & Bất động sản, 1 công ty Tư vấn Thiết kế - Thi công nội thất. Ngoài trực tiếp làm chủ đầu tư rất nhiều dự án bất động sản, Cen Group còn cung cấp đầy đủ và trọn gói tất cả các loại hình DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN, bao gồm:
- Dịch vụ Định giá Bất động sản.
- Dịch vụ Môi giới Bất động sản.
- Dịch vụ Sàn giao dịch Bất động sản (Hiện là Siêu thị dự án Bất động sản Cengroup).
- Dịch vụ Tư vấn & Đào tạo Bất động sản.
- Dịch vụ Đấu giá Bất động sản.
- Dịch vụ Truyền thông & Quảng cáo và sự kiện Bất động sản.
- Dịch vụ Quản lý & Khai thác Bất động sản.
- Dịch vụ Tư vấn, Thiết kế & Thi công nội thất.