Việc làm CEN GROUP

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CEN GROUP
AEON LONG BIÊN- NHÂN VIÊN NHÂN SỰ (PHỤ TRÁCH TUYỂN DỤNG)
CEN GROUP
12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Recruitment activity
    - Coordinate with Hiring Manager to understand the scope, responsibilities and requirements of positions to be filled.
    - Define job accountabilities and requirements of vacancies, make necessary adjustments to the description and expectation to fill in the positions.
    - Implement recruiting process: phone screening, interviews, reference check, offer…
    - Follow up with filled vacancy to ensure the selected candidate to meet company’s needs, resolve issues with Hiring Manager on staffing actions.
    - Manage existing candidate database to exploit for future positions.
    - Maintain a good relationship with candidates for future and/or unexpected hiring need
    - Create strong network within company, vocational centers and universities, in social channels to maximize the chances.
    - Identify appropriate channels for sourcing potential candidates, take initiatives for attracting and retaining talents.
    - Manage applicant information in recruitment database in proper manner.
    - Stay up-to-date with industry trends
    - Conduct exit interview and analyse the reasons of resignation.
    - Prepare recruitment reports weekly/ monthly
  • Training activities
    - Be in charge of new staff orientation program.
    - Train promoters on Store rules.
    - Receive training request from Line Manager(s) and work with them to develop materials for training.
    - Prepare logistics for training (book room & projector, send invitation, check attendance, make training report etc.) & conduct training.
  • Employee Relation & Performance
    - Participate in Branding activities through social media channels.
    - Coordinate with universities, events in relation to targeted hires.
    - Support Management Trainee program to attract the most potential candidates.
  • HR management & Reports
    - Ensure General Staff’s attendance and attire.
    - Identify potential staff for succession planning purposes.
    - Check information and provide report when necessary.
    - Manage all store staff & Promoters personal and job information.
    - Take photo for new staff (including Promoter) and proceed employee magnet card printing.
    - Collect new staff’s information and process hiring step on the system.
  • Rules and Regulations
    - Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
    - Check, monitor, remind and guide General staff to follow the rules and regulations.
  • Other duties
    - Support other departments as necessary.
    - Other tasks or responsibilities as assigned by HR Deputy Manager, HR Manager, Store Manager

Yêu Cầu Công Việc

  • University/ College degree
  • 1-3 year related experience in HR
  • Be able to work at shift & on Public holidays.
  • Computer literate (Word, Excel, Power point).
  • Good communication and problem solving skill.
  • Customer focused.
  • Self-disciplined with ability to work independently.
  • Good command of English (verbal and written) is a plus.
  • Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
27 Cổ Linh, Phường Long Biên, Quận Long Biên, Thành phố Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
__
Địa điểm:
Cen Group 137 Nguyễn Ngọc Vũ, Trung Hòa, Cầu Giấy

CENGROUP được thành lập năm 2002, hiện tại là Tập đoàn đầu tư và phân phối Bất động sản hàng đầu Việt Nam với 08 công ty thành viên và hơn 3000 Nhân viên, trong đó gồm 02  hệ thống siêu thị dự án bất động sản (Hà Nội và Sài Gòn), 01 công ty duy nhất khai thác quảng cáo trên kênh VOV giao thông tần số 91 Mhz (RSM), 01 công ty hợp tác liên kết dịch vụ với NAC (New Asia Capital – Mỹ), 01 công ty Định giá Động sản & Bất động sản, 1 công ty Tư vấn Thiết kế - Thi công nội thất. Ngoài trực tiếp làm chủ đầu tư rất nhiều  dự án bất động sản, Cen Group còn cung cấp đầy đủ và trọn gói tất cả các loại hình DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN, bao gồm:
- Dịch vụ Định giá Bất động sản.
- Dịch vụ Môi giới Bất động sản.
- Dịch vụ Sàn giao dịch Bất động sản (Hiện là Siêu thị dự án Bất động sản Cengroup).
- Dịch vụ Tư vấn & Đào tạo Bất động sản.
- Dịch vụ Đấu giá Bất động sản.
- Dịch vụ Truyền thông & Quảng cáo và sự kiện Bất động sản.
- Dịch vụ Quản lý & Khai thác Bất động sản.
- Dịch vụ Tư vấn, Thiết kế & Thi công nội thất.

Những nghề phổ biến tại CEN GROUP

Bạn làm việc tại CEN GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CEN GROUP

CEN GROUP

Click để đánh giá