Crossian is a high-growth technology-driven e-commerce business. Behind our success is our people. As a start-up formed in 2020, we have created a fast-paced and dynamic environment, enabling our people to reach a cumulative average growth rate of over 700% in just under 4 years. Our mission now is to build direct-to-consumer brands and increase customer LTV.
Are you a human resource professional with a passion for recruiting looking for a new challenge and an exciting opportunity to advance your knowledge, skills and career in a great working environment?
If you are passionate about finding and placing top talent and you know how to reach and engage candidates on a human level, we have the perfect job for you!
WHAT YOU WILL DO
Advertising vacancies on all major job posting sites, and on our social media platforms.
Collecting and reviewing applications to shortlist candidates.
Conducting background checks to ensure that candidates are fit for appointment.
Contacting applicants' nominated referees to ascertain their work ethic and experience.
Meeting with and interviewing shortlisted individuals.
Consulting with members of the applicable team to obtain their input on potential hires.
Selecting the most suitable candidates and providing them with job offers.
Scheduling training and orientation for new employees.At least 3 year experience in recruiting function
Good command in English
Be proactive, possess "can do" attitude plus good analytical skills, and able to work under pressure in dealing with demands and priorities with positive
Possess good human relations, good planning, leadership, decision-making, and communication skillsAt Crossian, our people are the key to our success. We believe in creating an attractive total compensation package (TCP) that not only retains employees but allows them to excel in their profession. These include:
Competitive salary (negotiable depending on what you bring to the table) and unlimited commission for high performers
Full salary during probation
12 days of work-from-home & 12 days of paid annual leave
Global health insurance package for yourself and direct family members
Guaranteed 13th-month salary
Quarterly bonus and year-end bonus as part of our profit-sharing program
A Pantry & a Crossian Cafe stocked with goodies, ready to serve
Lots of other company benefits including a 5-star annual Summer Summit, budget for frequent team building activities, and other monthly/quarterly/annual company events
General company T&D Program
Other benefits in accordance with the Company's Policy and Vietnam Labor Laws
Please note that we appreciate all applicants for their interest; however, only those candidates selected for interviews will be contacted.
CENGROUP được thành lập năm 2002, hiện tại là Tập đoàn đầu tư và phân phối Bất động sản hàng đầu Việt Nam với 08 công ty thành viên và hơn 3000 Nhân viên, trong đó gồm 02 hệ thống siêu thị dự án bất động sản (Hà Nội và Sài Gòn), 01 công ty duy nhất khai thác quảng cáo trên kênh VOV giao thông tần số 91 Mhz (RSM), 01 công ty hợp tác liên kết dịch vụ với NAC (New Asia Capital – Mỹ), 01 công ty Định giá Động sản & Bất động sản, 1 công ty Tư vấn Thiết kế - Thi công nội thất. Ngoài trực tiếp làm chủ đầu tư rất nhiều dự án bất động sản, Cen Group còn cung cấp đầy đủ và trọn gói tất cả các loại hình DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN, bao gồm:
- Dịch vụ Định giá Bất động sản.
- Dịch vụ Môi giới Bất động sản.
- Dịch vụ Sàn giao dịch Bất động sản (Hiện là Siêu thị dự án Bất động sản Cengroup).
- Dịch vụ Tư vấn & Đào tạo Bất động sản.
- Dịch vụ Đấu giá Bất động sản.
- Dịch vụ Truyền thông & Quảng cáo và sự kiện Bất động sản.
- Dịch vụ Quản lý & Khai thác Bất động sản.
- Dịch vụ Tư vấn, Thiết kế & Thi công nội thất.