Develop and implement innovative recruitment strategies to identify and attract diverse talent across various functions.
Manage the entire recruitment process, from job posting and sourcing candidates to conducting interviews and facilitating offer negotiations.
Collaborate with HODs to create accurate and compelling job descriptions.
Utilize various recruitment platforms and social media to build a talent pipeline.
Track recruitment metrics to assess the effectiveness of hiring strategies and adjust as necessary.
Onboarding & Integration:
Design and implement engaging onboarding programs that integrate new hires into the company culture smoothly.
Collaborate with team leaders to establish mentorship programs and ensure new employees feel welcomed and supported.
Culture Development:
Champion a positive company culture by organizing team-building activities, workshops, and employee engagement initiatives.
Collaborate with HODs to develop and promote programs focused on employee development, recognition, and well-being.
Monitor and analyze employee engagement metrics to evaluate the effectiveness of culture initiatives and propose solutions for enhancement.
We actually prefer someone comfortable wearing multiple hats when needed. For this role, it means certain admin/paperwork tasks to support accountant and CEO officeBachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field.
3+ years of experience in talent acquisition and/or cultural development, preferably in the technology sector.
Strong understanding of recruitment best practices and tools.
Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to engage effectively with candidates and employees at all levels.
Strong organizational skills and the ability to manage multiple tasks in a fast-paced environment.
Passion for building inclusive workplaces and promoting company culture.Salary negotiate actively according to your ability
Social insurance according to regulations
Working in a professional, dynamic and friendly environment, opportunity for promotion.
CENGROUP được thành lập năm 2002, hiện tại là Tập đoàn đầu tư và phân phối Bất động sản hàng đầu Việt Nam với 08 công ty thành viên và hơn 3000 Nhân viên, trong đó gồm 02 hệ thống siêu thị dự án bất động sản (Hà Nội và Sài Gòn), 01 công ty duy nhất khai thác quảng cáo trên kênh VOV giao thông tần số 91 Mhz (RSM), 01 công ty hợp tác liên kết dịch vụ với NAC (New Asia Capital – Mỹ), 01 công ty Định giá Động sản & Bất động sản, 1 công ty Tư vấn Thiết kế - Thi công nội thất. Ngoài trực tiếp làm chủ đầu tư rất nhiều dự án bất động sản, Cen Group còn cung cấp đầy đủ và trọn gói tất cả các loại hình DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN, bao gồm:
- Dịch vụ Định giá Bất động sản.
- Dịch vụ Môi giới Bất động sản.
- Dịch vụ Sàn giao dịch Bất động sản (Hiện là Siêu thị dự án Bất động sản Cengroup).
- Dịch vụ Tư vấn & Đào tạo Bất động sản.
- Dịch vụ Đấu giá Bất động sản.
- Dịch vụ Truyền thông & Quảng cáo và sự kiện Bất động sản.
- Dịch vụ Quản lý & Khai thác Bất động sản.
- Dịch vụ Tư vấn, Thiết kế & Thi công nội thất.