Việc làm BAO BÌ TQT

Tìm thấy 18 việc làm đang tuyển dụng
CHI NHÁNH CÔNG TY TNHH BAO BÌ TQT TẠI HÀ NỘI
Outlet Coverage & Routing Manager- Route to Consumer
BAO BÌ TQT
29 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 30/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
1. Map-out, analyze & update outlet universe to plan & optimize market coverage with multiple sales touchpoints across regions, channels & outlet tiers; own, manage & publish TC analysis ·
· Outlet mapping and TC database updated, maintained & reported through dashboards (incl. TC app, Commercial ONE)
· Market coverage plans articulated, quantified & aligned with regional Sales teams
· Analyze mkt. coverage headroom vs. growth potential & cost-to-serve to recommend adjustments & optimization
2. Analyze, plan and optimize routing for HVB salesforce and intermediaries, provide support to regional Sales & DD teams to align and manage routing with maps & visualized analytics
· Analyze, prepare, update, upload salesforce routes; set, track & dashboard KPIs.
· Work with DDT team to optimize existing / set new delivery routes for intermediaries
· Analyze, track & recommend improvement to intermediary delivery fulfillment KPIs
3. Analyze & optimize HVN sales touchpoint coverage, recommend adjustments for productivity gains.
· Analyze coverage & efficiency by sales touchpoint to identify productivity opportunities
· Set, track & dashboard time & motion KPIs for physical outlet visits.
· Identify "outlier" outlets for indirect coverage served only via telesales & sub-D
4. Manage data/system vendors and collaborate with D&T team for deployment of trade census projects.
· Design, manage & deliver trade census updates (incl. non-beer selling universe).
· Ensure utilization & improvement of TC app.• University graduate on Business Administration/Economics
• Experience in supporting salesforce / RTM management through data systems of min. 5 years (preferably in FMCG sector)
• Proven track-record in analytical role, working with time & motion analysis, optimizing market coverage & routing, omnichannel sales model, designing & leading RTM efficiency & productivity initiatives.
• Drives to win, able to distill and define objectives from broad directions, organize time & resources and motivate others towards achieving these objectives.
• Adapts well, overcomes obstacles & defines trade-off choices and alternative solutions if faced with barriers.
• Leads by accountability, focuses on tasks end-to-end, holds self & others accountable.
• Team-player knows how to generate support and manage cross- functionally without hierarchy, able to ask for help and recognize others' contributions.
• Connected to current news & developments, actively demonstrates knowledge of broad business, salesforce & RTM data systems and digital / software trends.
• Well-organized and dependable, manages well timelines and milestones, creates visibility on projects & deliverables, communicates risks early and proactively manages alignment between stakeholders.
• Native speaker / fluent in Vietnamese.
• At least upper intermediate in English.
• Understands and demonstrates practical knowledge of salesforce & RTM management.
• Understands and demonstrates practical knowledge of productivity analysis & improvement across salesforce & intermediaries.
• Understands basic stakeholder & project management.
• Strong analytical skills, sees & extracts insights from data early, connects data trends with in-market developments, able to formulate & quantify data-driven and future facing conclusions.
• Practical thinker, manages complexity by focusing on simple solution, compares alternatives before choice, able to sacrifice parts of perfect plan for a more efficient solution.
• Able to travel for work across Vietnam, incl. work outstation over weekly periods, and able to participate in market visits.
• Actively follows hobby(ies) outside work-related activitiesChăm sóc sức khoẻ
Private health insurance for employee and dependents
Nghỉ phép có lương
18 days of annual leave
Căn-tin
Canteen
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 29 ngõ 129 Đại Linh – Trung Văn – Nam Từ Liêm – Hà Nội

Công ty TNHH Bao Bì TQT 

Được thành lập năm 2017 và có trụ sở chính tại TX Mỹ Hào, Tỉnh Hưng Yên.
Ngoài ra Công ty có 2 Chi nhánh:
Chi Nhánh Hà Nội: tại địa chỉ số 2 ngõ 129 Đường Đại Linh, P Trung Văn, Q Nam Từ Liêm, TP Hà Nội.
Chi Nhánh HCM: Tại địa chỉ số 1/2 Đặng Thúc Vịnh, Ấp 3, Xã Đông Thạnh, H Hóc Môn, TP HCM

Sau hơn 5 năm xây dựng và phát triển, Bao Bì TQT đã từng bước xây dựng đc văn hóa công ty cũng như uy tín trên thị trường với những hàng hóa công ty sản xuất và phân phối

Lĩnh vực hoạt động chính của công ty
+ Sản xuất in ấn Thùng hộp carton theo yêu cầu của thị trường, đáp ứng nhu cầu của khách hàng
+ Phân phối các sản phẩm bổ trợ liên quan như Bóng khí, Băng dính, Giấy xi măng

Điểm mạnh của công ty là 1 doanh nghiệp trẻ, tốc độ phát triển và mở rộng nhanh nên bộ máy nhân sự liên tục được tuyển dụng, đào tạo và có nhiều cơ hội thăng tiến cho những nhân viên thể hiện được năng lực.

Công ty luôn quan tâm và hướng tới những chế độ tốt nhất danh cho cán bộ công nhân viên trong công ty, vì mục tiêu cùng nhau phát triển bền vững.

Những nghề phổ biến tại BAO BÌ TQT

Bạn làm việc tại BAO BÌ TQT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BAO BÌ TQT

BAO BÌ TQT

Click để đánh giá