Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Sales management (initially Business Care Service, Industrial, Floor care, Lodging, Catering, Quick Service Restaurants (QSR) & Full Service Restaurants (FSR)): Prospect; Update & create new/ potential customer profiles on CRM; Present; Audit/ trial; Cost analysis; Report; Increase sales to existing customers; Monthly sales plan; Monthly rolling sales forecast; Hand over sales to various teams concerned (I&L for example)
- Sales application area (washrooms for International schools, industrial, commmercial buildings, others): Prospect; Update & create new/ potential customer profiles on CRM; Present; Audit/ trial; Cost analysis; Report; Increase sales to existing customers; Monthly sales plan; Monthly rolling sales forecast; Hand over sales to various teams concerned (I&L for example)
- Key account management: Weekly/ Monthly/ Quarterly meeting and review with key accounts; Follow up the contract and renew contract with key accounts; Maintain relation with the customers; Prepare contract, follow up tracking; Receive and feedback customers’ compliant and feedback
- Administration & sales support: Files management; Sales support to sales manager/ I&L Consultant/ Application specialist; Follow up with customers, forecast, inventory, push sales.…; Follow up tacking sales; Prepare proposal, costing, P&L….; Design Job card, wall chart, others sales materials; Communicate customers request, related info to the team
- Internal report: Monthly rolling forecast; Monthly sales report to management; Monthly activity report to management
- Weekly Sales Management Meeting with COO
Yêu Cầu Công Việc
*** Requirements:
- Minimum one-year related experience in hospitality, lodging, QSR or FSR is an advantage
- Experience in sales in Hygiene solutions an advantage
- Good presentation and communication both in English and Vietnamese
- Proactive attitude, business mindset, passion for sales/ business development
- Self-directed, good problem-solving and team-working
*** What we offer:
- Competitive salary + monthly/yearly bonus + allowances + commission + 13th salary
- An open and dynamic English working environment & promotion opportunities
- Great chance to develop through on-the-job training methods
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác:
Phone card
Chỗ gửi xe
Công tác - Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi: 25 - 35
- Thời gian làm việc: Thứ 2 - Thứ 6
- Phúc lợi:
Đóng BHXH full lương sau thử việc
Thưởng tháng, hoa hồng, lương tháng 13 - Ngày nghỉ: 12 ngày phép + 1 ngày Giáng Sinh
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần chứng khoán An Bình (ABS) với lịch sử 16 năm thành lập, là một trong những công ty chứng khoán đầu tiên của TTCK Việt Nam. Với bề dày truyền thống, công ty có lợi thế về đội ngũ tư vấn lâu năm trên thị trường, mức độ am hiểu sâu nhu cầu khách hàng đầu tư và uy tín được khẳng định. ABS cũng là công ty chứng khoán tiên phong phát triển theo hướng fintech, đầu tư mạnh mẽ về ứng dụng công nghệ thông tin và có Nền tảng giao dịch thông minh ABS Invest với nhiều công cụ ưu việt và thuận tiện khi sử dụng do đề cao trải nghiệm khách hàng trong khâu thiết kế dựa trên nghiên cứu kỹ nhu cầu khách hàng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHYT, BHXH, BHTN,... theo quy định của Nhà Nước
- Được tham gia bảo hiểm sức khỏe chuyên biệt dành cho CBNV của ABS
- Được đóng BH sức khỏe VNI Care
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building cuối năm
- Nghỉ dưỡng hàng năm
- Lễ kỷ niệm ngày thành lập …
Lịch sử thành lập
- Ngày 29/09/2006, CTCP Chứng khoán An Bình được UBCK Nhà nước cấp phép thành lập và hoạt động với tổng số VĐL ban đầu là 50 tỷ đồng
- Ngày 30/05/2023, Ngày giao dịch đầu tiên trên UPCoM với giá 15,900 đ/CP.
Mission
Đồng hành cùng khách hàng trên hành trình đầu tư cho tương lai.