Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance (80%)
- Build up and implement the Quality Assurance procedures for Call Center (CC).
- Assure CC is operated and provides services following procedures and guidelines.
- Early detect/ inspect issues related CC operations, then propose appropriate action plans to correct and fix issues, implementing service recovery and prevent the issue recurrence in the future.
- Conduct training/ refresh training for CC staff.
- Create standard works for CC’s staff and make sure them follow and apply on their daily work.
- Co-operate with relevant Departments on improving customer services at Call Center.
Back-up force for CC in daily work (10%)
- Plays the roles of back-up force for CC when needed, support CC’s staff to handle the customer‘s complaints
Others (10%)
- Join as a key member in CC’s activities, projects…
- Contribute to maintain professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress code, working time etc.)
- Positively recommend changes in workflow to increase service quality, decrease paperwork and turn-around time.
- Perform other tasks as assigned by managers from time to time
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 3 years’ experience in CS of Life insurance company. Experience in QA is an advantage.
- Good customer services experience, esp. at Call Center
- Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
- Effective communication skills: writing, speaking and listening.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company working environment.
- Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Với mục tiêu đem đến một diện mạo mới cho thị trường xuất khẩu trái cây của Việt Nam, Good Life Co., Ltd được thành lập bởi TLK Group vào năm 2009 với tổng vốn đầu tư là 12 triệu USD chuyên về xử lý trái cây và kinh doanh các loại sản phẩm từ trái cây để xuất khẩu sang các thị trường khó tính như Nhật Bản, Hàn Quốc, New Zealand…Công nghệ xử lý trái cây đạt tiêu chuẩn xuất khẩu được sử dụng tại nhà máy Good Life là công nghệ xử lý trái cây bằng hơi nước nóng được nhập khẩu trực tiếp từ Nhật Bản bởi nhà cung cấp Sanshu Sangyo Co., Ltd. Trên diện tích đất 2ha tại Khu Nông nghiệp Công nghệ Cao TP. HCM, nhà máy Good Life hoàn thành công tác xây dựng vào tháng 3 năm 2012, trong đó diện tích nhà xưởng là 8800m2. Nguyên liệu đầu tiên xử lý là trái thanh long với sản lượng dự kiến là 2500 – 3000 tấn/năm. Công ty Goodlife sẽ là nơi trình diễn, giới thiệu công nghệ cao về xử lý trái cây, tập huấn nông dân xây dựng quy trình Global GAP cho các vùng trồng cây ăn trái để cung cấp nguyên liệu cho xưởng xử lý, đóng gói của Công ty. Như vậy, Công ty sẽ hình thành được chuỗi sản xuất - thu mua, xử lý đóng gói - xuất khẩu.