• In charge of selling and gross selling all media/marketing services (OOH, Digital Marketing...ect) to achieve sales targets
• Develop and build new clients/potential client pools, close deal to achieve sales targets
• Build and maintain long-lasting, strong relationships with client while partnering with them to better understand their business objectives and needs.
• Conduct market dynamics (Market, category, trends, competitive position, regulatory landscape, technology, local differences etc.) to identify opportunities to reach new market segments and expand market share.
• Works closely with internal departments to identify business opportunities and align execution plans.Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor's degree.
• At least 03 years working experiences at the same position in Sales or Business Development.
• 4 - 6 years working experiences in Sales/Business Development with experiences & knowledge in Marketing Service/OOH/Media Sales Service
• Excellent written and oral communication skills as demonstrated by proposals, email correspondence and departmental communications - required.
• Good at presenting and convincing skill, Sales oriented.
• Good command of English.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Rovi Holdings là công ty đầu tư, thương mại và dịch vụ đa ngành nghề. Tập đoàn được thành lập bởi những doanh nhân dày dặn kinh nghiệm, tâm huyết, khát vọng dấn thân đóng góp cho xã hội và đưa doanh nghiệp Việt vươn tầm quốc tế.
Hành trình 18 năm tại Rovi Holdings ghi dấu ấn của rất nhiều thế hệ với cùng sự nhiệt huyết, bền bỉ nỗ lực mỗi ngày. Với tập thể Rovi Holdings, không mục tiêu nào lớn hơn việc kiến tạo không gian làm việc tuyệt vời để sống – làm việc – tận hưởng. Từ đó, tập đoàn luôn mong muốn mang đến những cơ hội đầu tư có khả năng sinh lợi nhuận tối ưu, trao gửi các dịch vụ giá trị sáng tạo và bền vững.
Không dừng lại ở nỗ lực mang lại giá trị cho khách hàng, Rovi Holdings luôn kỳ vọng sẽ hoàn thành trọn vẹn sứ mệnh, tạo ra giá trị gia tăng cho tất cả các thành phần tham gia vào chuỗi giá trị của tập đoàn, khẳng định tầm nhìn thương hiệu Việt trong quá trình hội nhập.