Chi tiết công việc
- Booking and manage in-charged GL accounts to ensure that the expenses are recognized on time and comply with VAS and Company’s policy.
- Prepare the breakdown and month-on-month comparison of in charge GL accounts.
- Manage the accrual and allocation work.
- Prepare and combine the breakdown for Balance sheet’s items.
- Prepare tax declarations on monthly/quarterly basis
- Other tasks appointed by Assistant Accounting Manager.
- Graduated in Accounting/Audit/Finance.
- Minimum 1 year of relevant working experience.
- Able to work independently and possess a high level of responsibility and commitment.
- Able to work under high pressure and tight deadline.
- Able to work with positive attitude and willing to learn.
- Reading and writing English skills are essential.
- Familiar with Microsoft Office, ERP, accounting system.
- Competitive salary (100% salary during probation)
- 13th month salary
- Insurance: Social Insurance + Premium health insurance for employees
- Annual leave: up to 15 days/year
- Yearly health check, performance evaluation to revise salary
- Employee engagement activities
Rovi Holdings là công ty đầu tư, thương mại và dịch vụ đa ngành nghề. Tập đoàn được thành lập bởi những doanh nhân dày dặn kinh nghiệm, tâm huyết, khát vọng dấn thân đóng góp cho xã hội và đưa doanh nghiệp Việt vươn tầm quốc tế.
Hành trình 18 năm tại Rovi Holdings ghi dấu ấn của rất nhiều thế hệ với cùng sự nhiệt huyết, bền bỉ nỗ lực mỗi ngày. Với tập thể Rovi Holdings, không mục tiêu nào lớn hơn việc kiến tạo không gian làm việc tuyệt vời để sống – làm việc – tận hưởng. Từ đó, tập đoàn luôn mong muốn mang đến những cơ hội đầu tư có khả năng sinh lợi nhuận tối ưu, trao gửi các dịch vụ giá trị sáng tạo và bền vững.
Không dừng lại ở nỗ lực mang lại giá trị cho khách hàng, Rovi Holdings luôn kỳ vọng sẽ hoàn thành trọn vẹn sứ mệnh, tạo ra giá trị gia tăng cho tất cả các thành phần tham gia vào chuỗi giá trị của tập đoàn, khẳng định tầm nhìn thương hiệu Việt trong quá trình hội nhập.