Việc làm Gô Co Vi Na

Cập nhật 28/11/2024 11:01
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Gô Co Vi Na
Consumer Insight Manager
Gô Co Vi Na
24 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Who we are

Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.

Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.

At Suntory PepsiCo, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.

Job Summary

Job Responsibilities

  • Manage monthly business performance monitoring and diagnosis for in-charge categories: provide

comprehensive story (what work, does not work vs. plan) with fact-based insights to imply potential

actions. Leverage all data sources including Nielsen Retail Audit, Internal data, Brand health tracking (if

relevant), integrating with market visit or observation or interation with relevant functions - trade, planing,

RGM,...

  • Lead brand research agenda:
  • Manage all research projects of in-charge categories (Brand health tracking, product/concept/communication test, segmentation, U&A, price study, volume forecasting, consumerportrait,...) across research methodologies.
  • Drive the effectiveness of research projects via working with agencies to have cost effective research approaches, maximizing the application of research findings into business actions and leveraging the expertise/qualified resources of agencies.
  • Build research plan based on AOP and discussion with business team
  • Manage key strategic reports to facilitate the Tet/JBP/AOP (as key strategic business plan)
  • Clarify business questions to ensure provide clear brief to research agencies
  • Manage the work of respective agencies and do the integration to address defined business questions
  • Provide clear I&O which imply actions forward
  • Be in-charge of ad-hoc requests, analysis preparation for BOD/visitor visit where relevant to in-charge

categories

  • Join to drive CI innitiatives (CI fundamental training, data automation, consumer immersion, new

research approaches, trend updates.

Skills And Experience

  • Bachelor/ Master Degree
  • From 3 Years experience in Consumer Insight.
  • Research expertise, strategic thoughts, project management & leadership skills
  • Good analytical skills
  • Passion for consumer, customer and brands
  • Insight, curious & creative
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
184A, Man Thiện, Phường Tăng Nhơn Phú A, Quận 9

Công ty TNHH TM DV GÔ CO VI NA thành lập vào ngày 10 tháng 06 năm 2006 và đặt trụ sở tại 184A, Man Thiện, Phường Tăng Nhơn Phú A, Quận 9, TP.HCM. Giấy phép kinh doanh số: 0304617845 do Sở kế hoạch và đầu tư TP.HCM cấp. Hoạt động trong các lĩnh vực: cung cấp bữa ăn cho khách sạn, nhà máy, trường học; quầy dịch vụ; siêu thị mini; cung cấp lương thực-thực phẩm; tư vấn dinh dưỡng và tổ chức sự kiện.

 

Những nghề phổ biến tại Gô Co Vi Na

Bạn làm việc tại Gô Co Vi Na? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Gô Co Vi Na

Gô Co Vi Na

Click để đánh giá