Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: District 01, HCMC
<Job Responsibilities>
- Handle all recruitment-related tasks
- Proceed with various business licenses for the company (e.g., Business Registration Certificate, Labor Permit, etc.)
- Manage all matters related to foreign employees (passport, visa, temporary residence card, hotel accommodations, flight tickets, etc.)
- Manage files, documents, and office supplies
- Monitor employee attendance, calculate salaries, and do reports
- Collaborate with other departments to plan and organize company events
- Assist the manager with some admin tasks
- Perform other duties as assigned by the manager
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
・Education: University or College Degree, major in Economy, HR Management,...
・Language: English - Business Level
・Experience: From 3 to 5 years of experience in HR cum GA positions in trading companies.
・Dynamic, enthusiastic, and possesses strong interpersonal skills.
<Preferable Skill / Experience>
・Candidates who can start work immediately are preferred.
・Candidates who can use Japanese or are experienced in Japanese trading companies are highly preferred
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: 17 Tr - 25 Tr VND
Công ty TNHH TM DV GÔ CO VI NA thành lập vào ngày 10 tháng 06 năm 2006 và đặt trụ sở tại 184A, Man Thiện, Phường Tăng Nhơn Phú A, Quận 9, TP.HCM. Giấy phép kinh doanh số: 0304617845 do Sở kế hoạch và đầu tư TP.HCM cấp. Hoạt động trong các lĩnh vực: cung cấp bữa ăn cho khách sạn, nhà máy, trường học; quầy dịch vụ; siêu thị mini; cung cấp lương thực-thực phẩm; tư vấn dinh dưỡng và tổ chức sự kiện.