Product Support Officer is responsible for the product execution throughout the Product Development Division. His/her accountabilities are maintaining the product system setup from Product side, working closely with other relevant teams (Risk, Sales, Underwriting, Operations, DT&M, ICT...) to define the workflow, operation process to ensure the process run smoothly and support sales & Product Division to achieve the company target/ strategy.
II. Key Roles & Responsibilities:
The Product Support Officer performs a wide range of duties including but not limited to:
1. Manage and maintain the Sales Finance portal to support sales activity of Sales Finance product include (30%)
- Set up and manage dealer
- Control product list & price
- Set up and de-active promotion campaign with dealer
2. Support for the sales division to ensure the process, operation, and system (30%)
- Support sales and partnership activity on daily basis to maintain smoothly operation regarding to system support development
- Receive and support Sales special request regarding to process, operation, deviation request
- Provide instruction/ guideline to users of new product/ process/ promotion campaign
- Maintain the Product policy/ manual and process
3. Updating and testing the system for new product development (30%)
- Raise requirements to develop/ change or modify system to adapt with new product development
- Conduct the UAT test with end users to launch new product/ dealer/ promotion campaign if any
4. Other tasks (10%)
- Other ad-hoc tasks assigned by Dept Head.III. Job Requirements
1. Qualification:
- University Degree majored in Business Administration/Finance & Banking or any related major
2. Work Experience:
- 2+ years of experience preferably in banking or consumer finance company
3. Knowledge:
- Knowledge of Retail banking - Consumer finance: products, policies and processes
- How to research and keep up to date with market's changing and technology that may impact product development
- System: loan management
- Execute and monitor business performance
- Maintain operation of Sales Finance product, manage dealer, control product list & price
- Referable experience in a product team/ credit operation
4. Skills:
- English - Upper-intermediate
- Project Management, System operation
- Good problem's solving abilities, able to troubleshoot issues and determine the cause of plan's success or failure
- Collaboration, Problem analysis, Presentation skills
- Ability to define problem, collect data, establish facts and draw valid conclusions
- MS Office (Word, Excel, Access) and knowledge of CRM- Attractive, competitive salary
- Dynamic and professional environment
- Guaranteed 13th month salary
- Premium health insurance for employees
- Annual health check
- 14 Days of annual leave
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Đặt Sân Golf Việt Nam
Công ty chúng tôi tự hào là một đơn vị hàng đầu hoạt động toàn diện trong lĩnh vực golf, chuyên cung cấp các sản phẩm và dịch vụ đa dạng liên quan đến môn thể thao đẳng cấp này. Với niềm đam mê và tinh thần đoàn kết, chúng tôi đã xây dựng một hệ sinh thái golf độc đáo, nhằm đáp ứng mọi nhu cầu của cộng đồng golfers và những ai quan tâm đến ngành này.
Chúng tôi mang đến một hệ sinh thái đa dạng, bao gồm đặt sân, ứng dụng WGHN tiện lợi, tổ chức sự kiện và giải đấu sôi động, cũng như tour du lịch golf hấp dẫn. Ngoài ra, chúng tôi còn cung cấp các dịch vụ khác như giải thưởng wHIO độc đáo, Trung tâm hàng hóa wShop và kênh thông tin chuyên biệt về Golf - wNews Today.
Với đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp, tận tâm và sáng tạo, chúng tôi cam kết mang đến trải nghiệm đẳng cấp và độc đáo cho từng giải đấu và người tham gia. Chúng tôi không chỉ mong muốn phát triển công ty mà còn quan tâm đến sự phát triển của đội ngũ nhân sự. Vì vậy, chúng tôi đang tìm kiếm những cá nhân mới, chuyên nghiệp và đầy nhiệt huyết để tham gia vào hoạt động và phát triển công ty.