Mô tả công việc
We are looking for a qualified and talented person to fill in the above-mentioned position with work details as follows:
Accountable for the the effective and efficient daily operations of the Front Desk and Lobby areas.
1. Supervise and monitor all front office operations.
2. Responsible in the setting up of the Front Office Manager’s Log Book, follow –up Book and Diary and to report all unusual events to the Operation Manager.
3. To ensure there is close co-ordination with all sections of the Front Office and all departments of the company.
4. Responsible in the handling of the Emergency Key and the Master Key.
5. To carry out all emergency procedures and to co-ordinate closely with the Security Department.
6. To improve on guest service standards.
7. Responsible for the arrival and departure arrangement and handling of all long staying and VIP guests.
8. To monitor closely guest’s room folio high balance daily to prevent losses by the company.
9. To maintain strict control on the operations of the computer systems and peripherals.
10. To perform any other duties as required by the Operations Manager or the Management.
11. On–job-training or /and organize monthly training for staff on specific areas need to be improved.
12. Perform as “Manager on Duty” when assigned.
13. The employee must be in line with ISO 14000.
Quyền lợi được hưởng
Besides basic salary, candidate will be eligible for more benefits as below :
- Monthly service charge (after probation)
- Meal allowance and monthly travel allowance
- Health care Insurance (company paid all the cost)
- Participating job training , skill training and company staff activities.
- Full Insurance policy per current labor law.
- Other benefits per Vietnam labor law.
Yêu cầu công việc
Qualifications: Degree in hotel management.
Experience: At least 5 years relevant experience in the hospitality industry (with 2 years in managerial position).
Core competencies: Must be PC knowledgeable as well as Fidelio. (skills, knowledge) Possess Public Relations, negotiation, and presentation skills. Must be customer oriented and able to train, instruct and lead a team of Front Office staff.
Personal Attributes: Possess good communication and human relation skills. Pleasant personality and service oriented attitude. Able to work well under pressure and possess problem solving skills.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your resume though Hoteljob.vn.
Please help note that the application with no response received within 3 weeks in considered as there is no vacancy at The Ascott currently matching with your profile. However, we will keep your resume in our database and may consider for other suitable opening positions in future.
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Đặt Sân Golf Việt Nam
Công ty chúng tôi tự hào là một đơn vị hàng đầu hoạt động toàn diện trong lĩnh vực golf, chuyên cung cấp các sản phẩm và dịch vụ đa dạng liên quan đến môn thể thao đẳng cấp này. Với niềm đam mê và tinh thần đoàn kết, chúng tôi đã xây dựng một hệ sinh thái golf độc đáo, nhằm đáp ứng mọi nhu cầu của cộng đồng golfers và những ai quan tâm đến ngành này.
Chúng tôi mang đến một hệ sinh thái đa dạng, bao gồm đặt sân, ứng dụng WGHN tiện lợi, tổ chức sự kiện và giải đấu sôi động, cũng như tour du lịch golf hấp dẫn. Ngoài ra, chúng tôi còn cung cấp các dịch vụ khác như giải thưởng wHIO độc đáo, Trung tâm hàng hóa wShop và kênh thông tin chuyên biệt về Golf - wNews Today.
Với đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp, tận tâm và sáng tạo, chúng tôi cam kết mang đến trải nghiệm đẳng cấp và độc đáo cho từng giải đấu và người tham gia. Chúng tôi không chỉ mong muốn phát triển công ty mà còn quan tâm đến sự phát triển của đội ngũ nhân sự. Vì vậy, chúng tôi đang tìm kiếm những cá nhân mới, chuyên nghiệp và đầy nhiệt huyết để tham gia vào hoạt động và phát triển công ty.