Mô tả công việc
- Respond to global customer’s inquiries via phone, email, or chat and ensure that all their problems have been resolved timely with a satisfactory resolution
- Research and identify solutions/answers, provide prompt and accurate feedback to customers
- Coordinate with relevant departments such as Engineering, Products, Finance, Marketing, etc. to assist customer’s inquiries promptly
- Collect user feedback, propose initiatives for continuous improvement of the agent support process, and provide valuable insights for product development
- Review current FAQs and update them regularly (monthly, quarterly)
- Review and produce an updated manual guide
- Other tasks assigned by the Head of the Department
Yêu cầu công việc
- 1 to 2 years experience in a similar position in startup companies or fast-moving environments.
- Fluent in Bahasa Indonesia
- Proficient in Vietnamese(Native speaker preferred)
- English communication skills are required(B1)
- Call center experience(preferred)
- Proficient in using common computer/technology applications
- Have a flexible, resilient, and positive can-do attitude, have initiative, and be proactive in problem-solving beyond the call of duty
- Demonstrate an appropriate urgency for contact response time in the face of a variable workflow.
- An “A-team” player who can deliver high-quality outcomes both independently or in a team
- Tech-savvy, proficient in common computer/technology applications
- Experience in using Freshdesk, Salesforce, and CRM systems(preferred)
- Graphic design and video production experience(preferred)
Quyền lợi được hưởng
- Competitive compensation
- Working time: Mon-Fri (9am – 6pm)
- 12 days Annual leave, 1 Birthday leave, 1 Christmas leave
- Premium health insurance and annual health check-up to keep you in top shape
- Full social insurance
- Free ELSA Premium courses to polish your language skills
- Sponsorship for online or external courses – learn and grow on us!
- Annual company trips and monthly happy hours – work hard, play hard!
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Đặt Sân Golf Việt Nam
Công ty chúng tôi tự hào là một đơn vị hàng đầu hoạt động toàn diện trong lĩnh vực golf, chuyên cung cấp các sản phẩm và dịch vụ đa dạng liên quan đến môn thể thao đẳng cấp này. Với niềm đam mê và tinh thần đoàn kết, chúng tôi đã xây dựng một hệ sinh thái golf độc đáo, nhằm đáp ứng mọi nhu cầu của cộng đồng golfers và những ai quan tâm đến ngành này.
Chúng tôi mang đến một hệ sinh thái đa dạng, bao gồm đặt sân, ứng dụng WGHN tiện lợi, tổ chức sự kiện và giải đấu sôi động, cũng như tour du lịch golf hấp dẫn. Ngoài ra, chúng tôi còn cung cấp các dịch vụ khác như giải thưởng wHIO độc đáo, Trung tâm hàng hóa wShop và kênh thông tin chuyên biệt về Golf - wNews Today.
Với đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp, tận tâm và sáng tạo, chúng tôi cam kết mang đến trải nghiệm đẳng cấp và độc đáo cho từng giải đấu và người tham gia. Chúng tôi không chỉ mong muốn phát triển công ty mà còn quan tâm đến sự phát triển của đội ngũ nhân sự. Vì vậy, chúng tôi đang tìm kiếm những cá nhân mới, chuyên nghiệp và đầy nhiệt huyết để tham gia vào hoạt động và phát triển công ty.