Mô tả công việc
Market positioning & Brand Management:
Brand management: Develop and execute brand campaigns aimed at enhancing brand equity and increasing awareness; ensure consistency across marketing channels and touchpoints, align messaging with business goals and monitor performance and competition for actionable insights.
Project Management: Serve as the key point of contact for assigned firm initiatives. Participate in discussions with leaders and stakeholders, collaborate with the wider team to develop marketing strategies, ensure achievement of agreed outcomes, and provide timely progress reports.
Regional Marketing Collaboration: Partner with regional and global teams on marketing campaigns, provide analytical support, and fulfill local reporting requests (e.g., Network Standards, Global Dashboard, Regional ad campaigns).
2. Event Management:
Plan and execute firmwide events, both in-person and virtual, including seminars, workshops, and conferences.
Manage event logistics, coordinate with vendors, and oversee budget management.
Work closely with cross-functional teams to ensure that events support and align with firmwide objectives.
3. Digital Marketing & Social Media:
Social Media Management (Facebook, LinkedIn, and YouTube): Run effective campaigns to communicate the firm's viewpoints externally and implement digital marketing activities to strengthen brand presence. Use data-driven insights to ensure consistent and relevant content delivery.
Website & Email Marketing: Utilise website and email marketing tools for data analysis to enhance user experience.
Digital Tools Application: Optimise and enhance the use of digital tools by incorporating the latest trends to strengthen digital marketing efforts.
Yêu cầu công việc
Educational Background: Business degree major in Business, Finance, Economics, Marketing, and other relevant degrees.
Skills and Experience:
3-5 years of experience in brand and event management, with additional experience in digital marketing, or social media being a plus.
Experience in B2B marketing or in a professional services environment, with experience in an Agency as an added advantage.
Good interpersonal, communication, coordination and follow-up skills. Proficient written and spoken English.
Highly organised, with strong project management skills. Creativity and design skills are a plus
Attributes:
A strong willingness to help and a bright open mindset/personality.Team player and a keen learner.
Proactive and results-driven mindset. Adaptability to a fast-paced and evolving work environment.
Strong organisational, multitasking and strategic thinking abilities.
Quyền lợi được hưởng
13th month salary and bonus
Đào tạo
Professional training international environment
Máy tính xách tay
Working Laptop
Công ty Cổ phần Dược phẩm Meracine (tên cũ: Công ty Cổ phần Dược phẩm Việt Đức) thành lập từ năm 2006, trải qua hơn 16 năm kinh doanh trong lĩnh vực Dược phẩm, Thực phẩm bảo vệ sức khỏe, mỹ phẩm Công ty đã có hệ thống phân phối tại 63 tỉnh thành trên toàn quốc với hàng chục nghìn khách hàng gắn bó.
Hiện nay, Dược Meracine đang phân phối trên 100 mặt hàng trong đó có nhiều sản phẩm uy tín, đứng vững nhiều năm trên thị trường và được đông đảo người tiêu dùng đón nhận như: Bio-acimin, dầu gội Jasunny, TĐ Care, Phụ huyết khang, Xích Thố Vương, Pre IQ, Smoovy….và đã phát triển thành công 01 nhà máy sản xuất với trang thiết bị hiện đại đạt tiêu chuẩn GMP-WHO, GLP, GSP.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Meracine không ngừng nghiên cứu, nâng tầm quản trị sản xuất để cộng đồng được tiếp cận các sản phẩm thuốc, thực phẩm bảo vệ sức khỏe, mỹ phẩm và thiết bị y tế có chất lượng cao, an toàn, hiệu quả với giá thành hợp lý