Mô tả công việc
- Co-ordinate day to day operations with the respected sales persons with respective job tasks
- Assist in the preparation of all proposals, contracts and related correspondence and other administration tasks relating to the sales function.
- Assist in updating all database and Sales systems such as: IDS/ SMILES according to Company Standards and as per direction.
- Assist in the preparation and coordination of sales call, entertainment, sales trips and the completion of order forms for flowers, cookies, wines, greeting cards or as directed.
- Assist in conducting site inspections for clients or meeting with client on behalf of the Sales person when directed or when the Sales person is not in the office.
- Willing to take additional duties and work assignment by the Department Head and Resort Management
- Coordinate with internal departments on Special arrangements for groups, in particular Reservations, Front Office, F&B and Finance.
- Assist to complete and issue group instructions as required.
- Assist in translating sales documents as required.
- Assist in hosting Resort events.
- Civilized, friendly and professional working environment.
- Working time: 44 hours/week
- Fully enjoy social insurance, health insurance, unemployment insurance according to current labor law.
- Uniforms and meals provided
- The level of benefits is gradually reduced for special events: Birthdays, Tet Bonus, Mid-Autumn Festival, Children's Day, personal events...
Yêu cầu công việc
- Good English communication skills
- Excellent customer relations
- Working knowledge of MS Office (Word, Excel, Power Points) software
Smartlog đồng hành cùng doanh nghiệp Việt Nam xây dựng mạng lưới logistics trở thành một hệ sinh thái mà các doanh nghiệp có thể chia sẻ, tối ưu hóa nguồn lực cũng như nâng cao năng lực cạnh tranh. Chúng tôi không ngừng đổi mới về công nghệ và giải pháp để doanh nghiệp Việt Nam có thể cạnh tranh ở tầm khu vực, trước nhất là ngay tại “sân nhà” Việt Nam. Startup Việt Nam tiên phong về phát triển các giải pháp công nghệ thông tin phục vụ cho hoạt động vận hành logistics.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2015
Mission
Tham gia, cung cấp và nâng cao hiệu quả cho tất cả các bên liên quan trong chuỗi cung ứng bằng việc tận dụng công nghệ, con người và tài sản.
Review SMARTLOG
Team trẻ nên môi trường làm việc thoải mái, không bị soi mói kiểu nhà nước, các bạn trong team mình khá hòa đồng với nhau
Công việc phù hợp với bản thân mình, được làm và được thử nhiều task mới, được thoải mái đề xuất các ý tưởng )(rv)
Nhìn lại thì khi trải qua giai đoạn khó khăn, việc chậm tiền làm cho mình làm việc cũng ý thức hơn, khôn ngoan hơn trong việc lựa chọn, cày dự án, bản thân khi vô dự án, thấy có ý chí rất cao là phải win deal, phải thu tiền(rv)