Mô tả công việc
- Processing a high volume of product orders
- Processing invoices for all sales transactions
- Checking prices, stock and contracts are up to date
- PSI (Purchasing, Sales, Inventory) & Stock management, improve stock management
- Preparing tender & LOA document
- Complete all Distributorship agreement, Sales contract
- Update projects and report on KINTONE
- Purchasing - Demo assets and Demo assets management (physical inventory/ for warehouses in South)
- Reporting weekly sales results to the sales team
- Supporting the sales force with general operations to help reach the team’s objectives
- Brush-up internal and external document of the whole team to get approval from supervisors
- Well communicate and corporate with back-office teams for smooth workflow
- Dealing with and responding to high volumes of emails
- Other admin tasks related to sales
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in business administration or similar fields, accounting background is a plus.
- +2 years’ experience in a similar position - Sales Admin.
- High organizational skills and ability to manage number of projects at the same time.
- Having strong abilities to work with internal approval/payment system/SAP
- Good at Microsoft Office (Excel/ Words/ Power Point...)
- Strong problem-solving and detail-oriented
- Possessing a strong sense of ownership and being accountable for missions, overcome challenges and difficulties to pursue the final goals
- Ability to work independently and in a team
- Good inter-personal skills and self-confidence
- Good oral and written communication skills in Vietnamese and English
Quyền lợi được hưởng
- 13th salary, performance bonus
- Meal allowance
- Personal health insurance
- Learning and development opportunities
Smartlog đồng hành cùng doanh nghiệp Việt Nam xây dựng mạng lưới logistics trở thành một hệ sinh thái mà các doanh nghiệp có thể chia sẻ, tối ưu hóa nguồn lực cũng như nâng cao năng lực cạnh tranh. Chúng tôi không ngừng đổi mới về công nghệ và giải pháp để doanh nghiệp Việt Nam có thể cạnh tranh ở tầm khu vực, trước nhất là ngay tại “sân nhà” Việt Nam. Startup Việt Nam tiên phong về phát triển các giải pháp công nghệ thông tin phục vụ cho hoạt động vận hành logistics.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2015
Mission
Tham gia, cung cấp và nâng cao hiệu quả cho tất cả các bên liên quan trong chuỗi cung ứng bằng việc tận dụng công nghệ, con người và tài sản.
Review SMARTLOG
Team trẻ nên môi trường làm việc thoải mái, không bị soi mói kiểu nhà nước, các bạn trong team mình khá hòa đồng với nhau
Công việc phù hợp với bản thân mình, được làm và được thử nhiều task mới, được thoải mái đề xuất các ý tưởng )(rv)
Nhìn lại thì khi trải qua giai đoạn khó khăn, việc chậm tiền làm cho mình làm việc cũng ý thức hơn, khôn ngoan hơn trong việc lựa chọn, cày dự án, bản thân khi vô dự án, thấy có ý chí rất cao là phải win deal, phải thu tiền(rv)