Mô tả công việc
Responsible for transportation arrangements and room bookings for customers.
Greet and meet customers.
Liaison with VIP Services Team to facilitate and ensure a remarkable visit for The Grand VIP customers.
Explain and assist with customers programs and settlement of accounts in an efficient manner.
Meets the attendance guidelines of the job and adheres to the regulatory, departmental and company policies.
Always present oneself as a credit to The Grand Ho Tram and assists others to do the same.
Performs other job-related duties.
Quyền lợi được hưởng
- Training & Development
- Meals
- Shuttle bus
- Insurance
- Uniform
Yêu cầu công việc
Must have a track record of excellent customer service, a great work ethic, and a desire to help The Grand Ho Tram casino guests to have the best experience possible.
Diploma degree is required or above.
Fluent in Korean language, English is a plus.
Ability to operate computer and MS office.
Must possess excellent customer service skills, interpersonal skills and communication skills.
Must possess a well-groomed appearance.
Must be able to get along with co-workers as a team.
Must be able to work flexible hours including some weekends and holidays.
Yêu cầu hồ sơ
- Nộp hồ sơ về cổng 3 của The Grand Ho Tram hoặc liên hệ Hotline: 0913 339 773 để biết thêm chi tiết
Submit Resume via Hoteljob
For any job inquiry, please contact Recruitment Department:+84 254 378 8132
Hotline: 0913 339 773
Address: Phuoc Thuan, Xuyen Moc, Ba Ria - Vung Tau, Viet Nam
Công Ty Cổ Phần Ibiero Sài Gòn
Không chỉ là bia thủ công từ hoa bia và mạch nha đơn thuần mà được những nghệ nhân iBiero tài hoa và đầy đam mê khéo léo kết hợp các hương liệu thiên nhiên chỉ có ở Việt Nam, cộng với sự sáng tạo trong quá trình ủ bia, lên men để cho ra đời những ly bia mang hương vị đậm đà, quyến rũ đặc trưng của miền nhiệt đới, "hớp hồn" mọi du khách ngay từ ánh nhìn đầu tiên
Review Ibiero Sài Gòn
Môi trường phù hợp với những bạn mong muốn tìm hiểu, sáng tạo và muốn phát triển nghề nghiệp ở mảng F&B