Việc làm In Holdings

Cập nhật 12/12/2024 20:12
Tìm thấy 22 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần In Holdings
Project Manager
In Holdings 1.3★
4 đánh giá 410 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/05/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 8 - 9 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Intro

SotaTek is a part of Sota Holdings, a global Software Development as a Service (SDaaS) & IT Consulting group with 8 international offices in Vietnam, the US, Australia, Japan & Korea. We deliver sustainable Software Development, including Web/App, Blockchain, AI & Machine Learning, Odoo ERP with success guaranteed.


SotaTek stands for “State-of-the-art Technology”. We offer dynamic tech experts with strong determination, enthusiasm and commitment in providing the most hi-tech IT services, with the ultimate goal to digitally transform and skyrocket Client’s business.


During 8+ years of development, we have gathered over 800 talented IT consultants and developers who share deep expertise to successfully provided full-cycle IT services to our Clients from 25+ nations worldwide, with 500+ projects in various industries, such as Finance, Health Care, Retail, Real Estate, Education, Media & Entertainment.


Our global Clients mainly from NA, EU, UK, ANZ, and Asia.


Job description         

+ Perform day-to-day project management activities;

+ Attend meetings with clients’ project team for project planning, requirement discussion, design review, testing, issue resolution, etc;

+ Act as a contact point to respond to clients on UAT Deployment and UAT defect resolution;

+ Coordinate and manage UAT defect resolution;

+ Assist director as an overall tech designer to define the system specification document and UI mockup, discuss and confirm with the client;

+ Assist clients to communicate the design to development team and assign tasks to developers and track the progress;

+ Plan and perform QA testing (with assistance from tester)

+ Prepare QA report (with assistance from the tester);

+ Prepare deployment document to be released to the client;


Compensation & Benefits

+ Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;

+ Work performance review 2 times/ year (in April and October);

+ Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;

+ Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;

+ 01 hour paid leave per day for women having children under 12 months

+ Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;

+ Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;

+ Yearly company trip and year-end party, quarterly team building and weekly eating together; English - Japanese Club, Sports Clubs;

+ Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid-Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;

+ Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;

+ Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world-class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting-edge technologies and how to build scalable system from scratch;


Requirement

Must have

+ Experienced as project lead or project manager in business application development projects for enterprise customers;

+ Familiar with software development life cycle and methodologies, familiar with general project deliverables required, e.g. project plan document, system specification document, UI mockups, test reports, test cases, deployment document, etc;

+ Strong communication skills with client and internal teams;

+ Able to manage stakeholder’s expectations;

+ Good management skills and leadership skills;

Nice to have

+ Working experience in IT consulting firms before (such as Accenture, IBM, TCS, InfoSys, etc;

+ Technical experience and skill sets in Php, .Net and Angular, SQL Server;


Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Với 22 năm hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực hội nghị, yến tiệc và nhà hàng, Công Ty Cổ Phần In Holdings đã khẳng định uy tín của mình qua việc xây dựng và phát triển thành công những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực này tại Thành phố Hồ Chí Minh, trở thành lựa chọn ưu tiên của các khách hàng, công ty trong nước và quốc tế như: GEM Center, trung tâm hội nghị White Palace Hoàng Văn Thụ, trung tâm tổ chức sự kiện và triển lãm White Palace Phạm Văn Đồng, nhà hàng The Log, W Gourmet. Để có được thành công đó, Công Ty Cổ Phần In Holdings đã từng bước xây dựng cơ cấu tổ chức và hệ thống các công ty thành viên chuyên biệt nhằm đảm bảo cho sự phát triển bền vững của công ty. Công Ty Cổ Phần In Holdings gồm các công ty thành viên là PQC Convention, Phú Quý Thủy Mộc, PQC Vạn Xuân, PQC Hotel & Restaurant tạo nên sự kết hợp chặt chẽ giữa hoạt động của các công ty, góp phần mang lại hiệu quả cho việc đầu tư, phát triển, quản lý và khai thác hiệu quả các dự án trong ngành công nghệ hiếu khách và ẩm thực. Lợi thế từ đội ngũ hơn 2,500 nhân sự cơ hữu đã có kinh nghiệm phục vụ sự kiện, yến tiệc cấp cao của các sở, ban, ngành, hiệp hội doanh nghiệp và các công ty trong và ngoài nước, chúng tôi tự tin sẽ mang đến cho khách hàng của mình những sản phẩm và dịch vụ hoàn hảo. Hoạt động trong lĩnh vực công nghệ hiếu khách, PQC luôn được xây dựng trên một nền tảng rất nhân bản. Tại PQC, con người được xác định là nhân tố then chốt để tạo nên các giá trị thành công, vì thế, chúng tôi quan tâm đến đội ngũ nhân sự của mình trên mọi phương diện. Gia nhập PQC, các bạn sẽ được làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp, năng động với nhiều cơ hội thăng tiến & phát triển nghề nghiệp.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
  • Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….

Lịch sử thành lập 

  • Thành lập năm 2019

Mission

Hoạt động trong lĩnh vực công nghệ hiếu khách, PQC luôn được xây dựng trên một nền tảng rất nhân bản. Tại PQC, con người được xác định là nhân tố then chốt để tạo nên các giá trị thành công, vì thế, chúng tôi quan tâm đến đội ngũ nhân sự của mình trên mọi phương diện.


Review In Holdings

1.3
4 review

24/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty rất tệ không đáng vào làm (RV)

13/04/2024
Chuyên viên tài trợ thương mại tại Hồ Chí Minh

Làm tăng ca mà không có lương, phúc lợi nhân viên không cao (rw)

05/07/2024
Nhân viên kinh doanh quốc tế tại Hồ Chí Minh

Trả lương bèo bọt mà thích OT ko lương. (rw)

Những nghề phổ biến tại In Holdings

Bạn làm việc tại In Holdings? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo In Holdings

In Holdings

Click để đánh giá