Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Working target:
Ensure all marketing activities under right direction, contributing branding for typical business and develop business in short and long term, ensuring overall business development.
2.2. Scope of work:
- Develop, deployment, monitor marketing plans base on approved marketing strategies for growing Nabati brand(s).
- Effective management of the brand portfolio, brand activities to meet marketing and sales objectives for Nabati brand(s).
2.3. Key roles and responsibilities :
- Lead the Marketing lifecycle process for designated brand(s).
- Define and helps facilitate master plans for designated brand.
- Function as the information hub for designated brand(s).
- Monitor and advises designated brands.
- Develop and manage new product launch plan base on approved product portfolio strategies.
- Maintain brand integrity across product lines, advertising, and all other internal and external communication as it pertains to assigned brand.
- Produces competitive analysis materials comparing product with its key competitors.
- Prepares plan, supervise, and analyse market research and identifies and tracks market trends in company’s industry.
-
Develops monthly and quarterly reports for management.
- Manage the day-to-day activities associated to all marketing efforts, including, project management, creative development, cross-functional implementation, campaign tracking and reporting as necessary.
- Manage budgets and financial related to marketing campaigns.
- Manage brand performance regarding to Marketing and Sales KPIs on weekly, monthly basis through 3C 4P and MKT Mix
- Analyse data to diagnose business problems related to designated brands.
- Develop and propose brand strategies and marketing plans for designated brands
- Work closely with all relevant Media people to integrate media mix plans.
- Orientation and cash case work for ABM according to specific KPI, ensuring the implementation of KPI of ABM
* Benefit package:
- Net Salary: Your take-home pay after deductions.
- 13th Month Salary & KPI Bonus - 12 days of annual leave
- Healthcare: Extra health coverage beyond the basic.
- Opportunities for professional development.
- Supportive and employee-centric work environment.
- Engagement Activities: Activities to enhance employee engagement and team spirit.
Yêu Cầu Công Việc
Capabilities:
- Bachelor’s degree.
- At least 5 years’ experience in Marketing.
- Creative, mind-set, Management skills.
- Ability to work under high pressure and meet deadline.
- Willing to learn and adapt quickly to new environment.
- Excellent English, Microsoft Office proficiency.
- Good communication and negotiation.
- Good at planning, deploying, tracking, and evaluation.
- Having experience in Brand Marketing is a plus.
- Enthusiastic, proactive, eager to learn at work.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Kompa Group là công ty trí tuệ nhân tạo và dữ liệu lớn hàng đầu được thành lập vào năm 2017 tại Thung lũng Silicon, Hoa Kỳ. Chúng tôi cung cấp nhiều Giải pháp & Dịch vụ Dữ liệu dựa trên các công nghệ tiên tiến và tiến bộ về dữ liệu cho các thị trường mới nổi như Việt Nam và các khu vực lân cận. Chúng tôi tận dụng cải tiến mới nhất về Dữ liệu lớn và Trí tuệ nhân tạo để chuyển đổi dữ liệu thành thông tin sâu sắc và hữu ích. Chúng tôi trang bị cho khách hàng những hiểu biết có giá trị để cải thiện và tối ưu hóa hoạt động kinh doanh của họ về nhiều mặt. Chúng tôi cố gắng cung cấp các sản phẩm và giải pháp phân tích tốt nhất, dễ sử dụng và thông minh trong kinh doanh trong Tiếp thị, Tài chính, Vận hành và các chức năng kinh doanh khác.
Review KOMPA GROUP CORP
Công ty áp lực từ mọi phía (RV)
Công ty gia đình, drama đầy (RV)
Công ty môi trường văn hóa làm việc ko tốt (RV)