Mô tả công việc
This is a full-time on-site role as an O365 Support Engineer in Ho Chi Minh City, Vietnam. The O365 Support Engineer will be responsible for troubleshooting technical issues, providing technical and customer support related to Microsoft Office 365, and ensuring the smooth operation of O365 services.
- Review issues and contact global customers to understand problems. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue.
- Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
- Resolves or escalates multiple and varied customer issues, and documents technical work and research.
- Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
- Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement
Working shifts: Fixed night shifts: 10 PM - 7 AM
Yêu cầu công việc
- Having at least 1 year of working experience in Global customer-facing roles
- Strong proficiency in English (equivalent to IELTS 6.5 or TOEIC 800 or higher)
- A genuine passion for IT and a desire to grow within the industry.
- A customer-focused mindset with the ability to provide exceptional service
Quyền lợi được hưởng
- Salary at 100% during the probationary period
- 90% contribution of the gross salary to social insurance
- An employee who works at night (10PM -6 AM) will be paid anadditional amount of 30%of the normal salary + PVI insurance +500,000 VNDfood allowance
- 20 days of leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
- Training will be offered
- Full working equipment will be provided
- Annual Health Checkup
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities
Công ty Cổ Phần Dịch Vụ Nhà Sạch được thành lập từ năm 2009, với chức năng hoạt động tư vấn và cung cấp các dịch vụ vệ sinh công nghiệp cho các công trình như: cao ốc văn phòng, căn hộ cao cấp, trường học, bệnh viện, nhà máy, khách sạn, siêu thị, các công trình sau xây dựng...
- Tầm nhìn: Năm 2025, Nhà Sạch phấn đấu trở thành doanh nghiệp dẫn đầu ngành dịch vụ vệ sinh công nghiệp tại Việt Nam.
- Sứ mệnh: Với khát vọng nâng chất lượng sống cho cộng đồng, chúng tôi theo đuổi sứ mệnh: giải quyết công ăn việc làm cho cộng đồng và góp phần vào làm sạch môi trường sống.
- Cam kết: Nhà Sạch cam kết cung cấp đến khách hàng một chất lượng dịch vụ theo tiêu chuẩn quốc tế với chi phí hợp lý, được phục vụ tận tâm và trách nhiệm từ đội ngũ CB-CNV chuyên nghiệp của Nhà Sạch